یادداشت؛

مردم در نهم دی پوزه فتنه گران را به خاک مالیدند

يكي از دستاوردهاي مهم نهم دي، انسجام، وحدت و يگپارچگي مجدّد مردم بود، حماسه ای که نمود بارزی از مردم سالاری دینی و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی بود که بر مبنای وحدت کلمه از اعماق فطرت انسان های خداجو و حقیقت طلب و مردم ولایت مدار ایران اسلامی به بارنشست و برای همیشه پوزه فتنه گران و کچ اندیشان داخلی و دشمنان خارجی را به خاک مالید.
کد خبر: ۸۹۶۶۲۳۶
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، انقلاب اسلامی ایران به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران  حضرت امام خمینی(ره) جریان خدایی و نسیم روح افزایی بود که در توده عظیم میلیونی مردم وفا دار ایران اسلامی دمیده شد و مردم فهیم ایران اسلامی یکرنگ و یکدل و یک صدا، آرمان های خدایی را بر مبنای ولایت فقیه ترسیم کردند.

انقلاب اسلامی ایران چون هیمنه پوشالی ابرقدرت ها را درهم کوبید از همان آغاز دستخوش آسیب های جدی ایادی استکبار و کج اندیشان و عنودان تنگ نظر و روباه صفتان و مزدوران داخلی قرارگرفت. اما درهمه زمان ها  همه توطئه های آن ها به حول قوه الهی و به برکت وحدت و همدلی مردم و رهبری های داهیانه  مقام عظمی ولایت نقش برآب شده است.

 حضور عظیم و خروشان مردمی در  نهم دی سال 88 نیز، تجلّی بارزی از هویت دینی و ملی ایرانیان پس از فتنه عاشورای88 بود حماسه بزرگی  بود که در استمرار حركت عظیم و ماندگار مردمی، در پاسداری ازانقلاب اسلامی ایران همچون خورشید درخشید.

در این روز، مردم براساس احساس وظیفه و تکلیف دینی خود به میدان آمدند تا نشان دهند بر خلاف تبلیغات فتنه‌گران، در ایستادگی و پایبندی به نظام جمهوری اسلامی از عزم و اراده والایی برخوردارند.

 حماسه 9 دي تمام محاسبات دشمن را به هم ريخت، دشمن در جريان انتخابات دهم رياست جمهوري با استفاده از بغض، كينه و بي بصيرتي برخي عوامل داخلي با تمام توان خود و با عقبه اي بسيار حساب شده و برنامه ريزي شده وارد صحنه شد تا نقشه هاي شوم خود را عملي كند  ولی سيل خروشان مردم آن ها را زمين گير ساخت و اقتدار و محبوبيت نظام اسلامي بار ديگر را به رُخ جهانيان كشيد.

  در این روز سرنوشت ساز و تاریخی مردم معتقد و ولایت مدار همانند اول انقلاب، محرم و عاشورا به كمك ملت انقلابی آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق كردو فریاد لبیک یا حسین تا آسمان به گوش همه و پایه های کاخ سفید و کاخ سبز معاویه زمان را لرزاند و این چنین بود که حضور آگاهانه و هشیارانه مردم در دفاع از حق و حقیقت ۹ دی را به روزی خدایی تبدیل وروز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار شد.

 در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان(عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد ساخت و مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، راه را گم نکرده و از ولایت فقیه جدا نمی شوند.

آری نهم دی ماه یک هزار و سی صد و هشتاد و هشت، جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود که منجر به وفاق و همدلی و همسویی ملت در جهت جلوگیری از هر گونه انحراف سیاسی و اعتقادی ملت با رهبری نظام شد و از افتراق بین نیروهای وفادار در نظام جمهوری اسلامی جلوگیری کرده و طمانینه قلبی و بصیرت اعتقادی و سیاسی ملت در قبال دشمنان داخلی و خارجی را فراهم ساخت و کودتای طراحی شده توسط دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران یعنی آمریکا، انگلیس و اسرائیل و عناصر تشنه قدرت و ثروت را شکست داد.

حجت الاسلام رجب احمدی

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها