فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

مدافعان نبودند دشمن در ایران جولان می داد/ مهم تر از پیروزی نگه داشتن آن است

فرمانده سپاه عاشورا در جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت در سالن تالار مصلای تبریز با گرامیداشت یاد و نام شهدا به خصوص شهدای جبهه مقاومت اسلامی، گفت: اگر غیرت دینی و شجاعت و شهامت، در صحنه بودن رزمندگان جبهه مقاومت و رهبری¬های پیامبرگونه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نبود دشمن امروز در ایران ما که ام القرای کشورهای اسلامی است، جولان می داد.
کد خبر: ۸۹۶۶۲۲۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان با بیان اینکه مولفه های زیادی باید دور هم جمع شود تا مقدمات و بستر­های لازم برای پیروزی به دست آید، وحدت و انسجام حول محور ولی امر زمان را از مولفه­های اساسی در تشکیل جبهه­ی قدرتمند مقاومت اسلامی و همچنین تقویت جبهه­ی انقلاب اسلامی در مقابل دشمن خواند.

وی اضافه کرد: علی رغم داشتن تفکرات و دیدگاه های مختلف به جهت اشتراکاتی که در دفاع از آرمان­های اصیل انقلاب اسلامی داریم همه در کنار هم و زیر بیرق ولایت ایستاده­ایم و امروز جبهه­ انقلاب اسلامی در مقابل جبهه­ استکبار جهانی صف کشیده که همان ایستادگی حسینیان زمان در مقابل یزیدیان زمان است.

کریمیان ایمان و اعتقادات دینی و قلبی را مولفه­ دیگر برای تقویت جبهه­ انقلاب اسلامی و تربیت رزمندگانی مقاوم در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح دانست و اظهارداشت: الحمدلله علی رغم تهاجمات گسترده دشمن در عرصه عظیم نبرد نرم، مردم ایران و در راس آن­ها  جوان ها توانستند با تمسک و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت و همچنین با شناخت راه شهیدان و با حضور عملی در عرصه های جهاد با نفس و جهاد با دشمن در عرصه دفاع  از انقلاب اسلامی موثر حضور یابند.

وی ادامه داد: رزمندگانی که هزاران  کیلومتر در فراسوی مرزهای ایران عزیز حاضر شدند تا از انقلاب اسلامی دفاع کنند اصلی ترین سلاح و انگیزه آنان ایمان و اعتقادات قلبی و جهاد همه جانبه در مقابل جبهه­ استکبار جهانی یعنی یزیدیان زمان است.

کریمیان افزود: حضور فرماندهانی مقتدر و با تجربه در صحنه های نبرد از قاسم سلیمانی گرفته تا فرماندهان یگان­های کوچکتر از مولفه های دیگر این پیروزی بود که با آگاهی و معرفت تام وارد عرصه مقاومت شدند و با شناخت و آگاهی در عرصه های مختلف  نبرد با دشمن درگیر شدند و  هیچ وقت  برای حفظ جان عقب نشینی نکردند، مالک اشترهای زمان که مجهر به سلاح بصیرت بوده و در پیروزی جبهه­ی مقاومت اسلامی تاثیر مستقیم داشتند.

فرمانده سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: یکی از مولفه های این پیروزی وحدت بین مسلمین جهان و محقق شدن تشکیل بسیج جهانی اسلام است که حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظلله العالی) به دنبال این کار خیر بودند. رزمندگان متعددی از کشورهای دنیا در کنار هم دست در دست هم دادند و همانند سدی آهنین در مقابل دشمن ایستادند و با طراحی های دقیق و یورش های پی درپی و بی امان به دشمن، خط و جبهه­ ی دشمن  را شکست دادند و عملاً ثابت کردند  در مقابل جبهه­ استکبار جهانی، مسلمانان دست به دست هم دادند و با تشکیل بسیج جهانی اسلام ایستادند و می ایستند.

وی تصریح کرد: ضعف دشمنان انقلاب اسلامی در مقابل جبهه مقاومت اسلامی به خاطر این جریان بود که هدف ما در مقاومت و دفاع و حضور در صحنه های  نبرد مقاومت، حق خواهی و عدالت طلبی بود ولی هدف دشمن و جبهه­ منحوس داعش برآورده کردن خواسته­های شیطانی اربابان خود یعنی شیطان بزرگ آمریکا بود.

فرمانده سپاه عاشورا خاطر نشان کرد: این پیروزی به برکت خون شهیدان و مجاهدت مجاهدان راه اسلام و رهبری های پیامبر گونه فرمانده کل قوا به دست آمده ولی نگه داشتن و تداوم پیروزی قطعا مهم تر است.

کریمیان بیان کرد: هم اکنون جهاد کبیر و جهاد اکبر در مقابل رزمندگان جبهه­­های مقاومت و جبهه انقلاب اسلامی می باشد و همانگونه که رهبر انقلاب هم اشاره­های زیادی به این مورد کردند عدم تبعیت از دشمن، اصلاح الگوی مصرف و سبک زندگی در مقابل دشمن لازمه ی  جهاد کبیر است وجهاد اکبر یعنی مبازره با نفس در عرصه  گسترده نبرد نرم و تهاجم فرهنگی که امروزه بنیان و اساس ایمان و اخلاق در جامعه مورد هدف دشمن است و این به دست  نمی آید مگر با تزکیه نفس و حضور در  صحنه­های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی و با بصیرت، دشمن شناسی، جریان شناسی و با مطالبه گری.

وی در این خصوص افزود: وظیفه امروز ما طلب حق و صحبت کردن از توحید و عدالت است، دفاع از راهی است که  شهیدان رفتند و داشتن روحیه  حق خواهی و عدالت طلبی و مطالبه گری و گفتمان سازی جزو  ضرورت های حضور موفق در عرصه ادامه راه شهیدان انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه عاشورا در بخش پایانی سخنان خود بیان کرد: ما حول محور ولایت روز به روز  در رسیدن به توحید و عدالت تلاش می کنیم، در مورد توان نیروهای مسلح مخصوصا قدرت موشکی هرگز مذاکره نمی کنیم و با تلاش در عرصه های تولید و با راه اندازی نهضت نرم افزاری و تولید علم در مقابل دشمن می ایستیم و بر مرام و آرمان شهدای و جانبازان و رزمندگان مظلوم جبهه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت پا فشاری می کنیم.

جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت در سالن تالار مصلای تبریز به همت سپاه غدیر تبریز برگزار و در آن از خانواده شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار