خبرهای داغ:
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی:

حماسه خودجوش مردمی ۹ دی موجب نابودی توطئه دشمنان شد/ نباید اجازه فراموشی حماسه ۹ دی داده شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت: مردم با بصیرت و آگاه ایران اسلامی با درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب فتنه ۸۸ را خنثی کردند.
کد خبر: ۸۹۶۶۲۲۳
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، شهروز برزگر کلشانی با اشاره به خنثی کردن توطئه های دشمنان خارجی در فتنه ۸۸ که ابتدا به عنوان دعوای انتخاباتی مطرح شد ولی بعدا تبدیل به فتنه و پرده دری و حرمت شکنی شد، اظهار داشت: هر نوع آشوب اجتماعی، هر نوع حرکت و هر نوع تحرکات اجتماعی و سیاسی که در داخل کشور طرح و سخن دشمنان قسم خورده اسلام گفته شود و انجام شود محکوم به فناست.

وی، با اشاره به حرمت شکنی در عاشورای حسینی و پرده دری های انجام شده نسبت به مقدسات اسلامی، افزود: اگر اجازه ندهیم سخن دشمن با زبان هموطنان در داخل گفته شود، موجب دلگرمی است.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: زمانی که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از بروز این چنین اتفاقی در ایران اسلامی استقبال کردند و معلوم شد که فتنه مورد خوشایند آنان بوده، باید از حکم به فنا داشتن آن اطمینان یابیم.

وی، تاکید کرد: مردم بصیر ایران فتنه را به صورت کاملا خودجوش خنثی کرده و با حضور در راهپیمایی ۹ دی که به صورت خودجوش در محکوم کردن این فتنه بود توطئه های دشمنان را نابود کردند.

برزگر کلشانی، گفت: مردم با بصیرت و آگاه ایران اسلامی با درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب فتنه ۸۸ را خنثی کردند و رهبر معظم انقلاب اسلامی که فردی آگاه، فرزانه، مطلع و هوشمند است تمام فتنه هایی که از سوی غرب و دشمنان و وابسته های داخلی آنان بود را مدیریت کردند.

وی، با تقدیر از آگاهی و بصیرت به موقع مردم ایران اسلامی، ادامه داد: از مردم تشکر می کنیم چراکه در کنار رهبر آگاه و هوشمند، مردمی حکیم و بصیر داریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: حضرت علی(ع) در زمان خود در اوج درایت و آگاهی بود اما مردم زمان ایشان غافل بودند و بصیرت نداشتند و امام خود را تنها گذاشتند، اما در دوران امروزی هم شاهد حضور رهبری حکیم و فرزانه در راس امور هستیم و هم مردم بصیر و همراه و همگام با رهبری داریم که این امر باعث پیشرفت می شود.

وی، تصریح کرد: مردم در ۹ دی جواب دشمنان داخلی و خارجی را دادند و حماسه بزرگی در راهپیمایی ۹ دی خلق کردند که نباید از اذهان فراموش شود.

 

ارسال نظرات