خبرهای داغ:

همایش هفته پژوهش در سپاه خوی برگزار شد

فرمانده سپاه شهرستان خوي گفت: بيان تجربيات و ترويج و نشر آن مهمترين عامل در حذف هزینه ها و جلوگیری از رفتن به راه هاي خطا و اشتباه است.
کد خبر: ۸۹۶۶۲۰۵
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار محمد باقر علايي در همايش هفته پژوهش در سپاه خوي با اشاره به ارزش  انتقال تجربه خاطر نشان كرد: ثبت تجربه همكاران در سامانه و در دسترس بودن این تجربه ها می تواند جايگاه بسيار بالايي را در پيشرفت ماموریت های سازمانی را داشته باشد؛چرا كه سايران با استفاده از تجربه ها و خلاقيت هاي ديگران مي توانند جلوي هرگونه ضرر و اتلاف وقت را بگيرد.

وي افزود: با توجه بر اين كه تجربيات ديروز ما راهگشاي امروز ماست و تجربيات امروز ما راه گشاي فرداي ايران اسلامي است، لذا بر همين منوال سعي كرديم با برگزاري كارگاه هايي،  آموزش هاي لازم را براي پايوران در خصوص جمع آوري تجربیات مختلف ارائه دهيم تا تجربيات به صورت یک بانک اطلاعاتی نگهداری و  در موعد مقرر مورد استفاده قرار گيرد.

فرمانده سپاه خوي در خصوص اهميت ثبت تجربيات گفت: امروز در دورترین نقاط کشور برای بحث تجربه نگاری بستر سازی صورت گرفته است و اگردر دوران دفاع مقدس تجربه نگاری را به خوبی انجام می دادیم، با بسیاری از مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم برخورد نمی کردیم.

علائی با اين عنوان كه عمل به تجربيات و بهره برداري از آنان مي تواند در پيشرفت كشور مفيد باشد ابراز داشت: پاسداران به عنوان دلسوزان اين نظام كه خونهاي زيادي براي استقامت داده شده، امر تجربه نگاري را جدي بگيرند و دانش خود را باثبت بر روي برگه ها دراختيار ديگران بگذارند.

وي در پايان به امر مهم پژوهش نيز اشاره كرد و گفت: بايد افراد علاقمند به تحقيق و پژوهش در تمام رده ها شناسايي شود و با مشخص شدن شاخص هاي لازم بسيجيان را در اين زمينه فعال نماييم.

مسئول دانش و پژوهش سپاه خوی نیز در ابتدا با اراه گزارشی از عملکرد 6ماهه اول سال جاری از تجربیات ارسالی پایوران  گفت:تدابیر و تجارب پایوران  در حقیقت سرمایه سازمانی است که در اذهان بایگانی شده است و معاونت دانش و پژوهش راه اندازی شده تا این تجارب را در آموزش نسل جدید وارد و ثبت کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار