با حضور نماینده مجلس قرچک:

افتتاح موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در شهرستان قرچک/گزارش تصویری

به منظور یاری رساندن به محرومین و فقر زدایی،موسسه خیریه آبشارعاطفه ها درقرچک با حضور نماینده مجلس این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۶۶۱۸۵
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قرچک، امروز با حضور سید حسین نقوی حسینی،نماینده مردم ورامین، پیشوا وقرچک‌، امام جمعه شهرستان ،رئیس اداره اوقاف و‌امورخیریه قرچک و‌جمعی دیگر از مسئولین ادارات ،موسسه خیریه آبشار عاطفه ها«شعبه موسی بن جعفر(ع)»که از موسسات مردم نهاد رسمی و کشوری است،به منظور فقر زدایی و‌یاری رساندن به محرومین، در شهرستان قرچک افتتاح شد.

 در این مراسم افتتاح ،سید حسین نقوی حسینی،نماینده مردم ورامین،پیشوا و‌قرچک در مجلس شورای اسلامی،ضمن انتقاد از رفتار بعضی ادارات شهرستان قرچک،در قبال ارباب رجوع نیازمندو‌همچنین تاکید بر وجود نهاد های خیریه در این شهرستان اظهار داشت:با توجه به اینکه در سطح این شهرستان مردم گاهی در تامین خدمات شهری خود در مانده اند،دیده میشود در ادارات با مراجعین برخورد مناسبی نمیشود و در حق ارباب رجوع تبعیذ و ناروا صورت گرفته و عزت نفس ایشان را زیر سوال میبرد.

وي بر این اساس افزود:مسئولین باید خالصانه و صادقانه با مراجعین برخورد کنند ،چرا که ادب ،احترام و لبخند به مردم بودجه نمیخواهد.

شایات ذکر است:مرکز اصلی سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها امام رضا (ع) در مشهد مقدس است و در راستای اهداف عالیه خیرخواهانه و به منظور فقرزدایی به افراد محروم در استانها و شهرستانها دارای نمایندگی می باشد.

این سازمان در سال ۱۳۸۰ تأسیس گردیده و پروانه فعالیت ملی سازمان مردم نهاد مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها به شماره ثبت :۲۳۱۰ صادر گردیده تا با موضوع نیکوکاری و امور خیریه فعالیت نماید .

موسسه عاطفه ها، با داشتن ۳۰۰ شعبه نمایندگی در سراسر کشور و دارای جمعیتی بالغ بر ۲۸۰ هزار نفر مدد جو درسطح کشور با ارائه خدمات رایگان اقدامات بی نظیری با اعتماد نیکوکاران حاصل نموده است.

از جمله این اقدامات اهدای 8888 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت و زیر پوشش قرار دادن 8هزار ایتام در کل کشور است.

همچنین،مسئول موسس موفق این شعبه از بسیجیان و فعالان فرهنگی قرچک است،که پیش از این نیز شعبه خیریه ورامین را راه اندازی کرده بود.

 افتتاح موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در شهرستان قرچک

 

افتتاح موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در شهرستان قرچک

 

افتتاح موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در شهرستان قرچک

 

افتتاح موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در شهرستان قرچک

 

افتتاح موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در شهرستان قرچک
انتهای پیام//

ارسال نظرات