خبرهای داغ:
بهبودی در مجمع مشورتی توسعه شهرستان میانه تاکید کرد؛

لزوم تشکیل مجمع مشورتی توسعه در تمام شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی بر لزوم تشکیل مجمع مشورتی توسعه شهرستان‌های استان جهت ایجاد پل ارتباطی میان مردم و مسوولان توسط این مجامع تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۶۶۱۵۲
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، داود بهبودی در جلسه مجمع مشورتی توسعه شهرستان میانه اظهار داشت: بروز گله‌مندی‌ها و گرفتاری‌های مختلف جامعه ما نشان می‌دهد برخی از هنجارهای کاذب، حساسیت‌های نامناسب، سوءتدبیرها و کارکردهای اشتباه منجر به ایجاد یک سری از حلقه‌های مفقوده شده است.
وی افزود: به رغم همه تلاش‌هایی که صورت داده‌ایم به چیزی که مطلوب نظر ما بوده دست نیافته‌ایم و نه ملت راضی است؛ نه دولت و نه مجلس؛ فکر می‌کنم خدا هم راضی نباشد چرا که اگر راضی بود وضعیت اینگونه نبود!
بهبودی تصریح کرد: در کشورهایی که وضعیت بهتر و مردمانشان احساس رضایتمندی بیشتری نسبت به ما دارند، نهادهایی متشکل از نخبگان و افراد تاثیرگذار نقش حلقه اتصال را بین حاکمیت و مردم ایفا کرده و به پررنگ‌تر کردن مطالبات مردم و همسوسازی سیاست‌های دولت با آنها می‌پردازند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هدف ما هم از تشکیل جلسات این چنینی ایجاد نهادی برای ایفای نقش حلقه اتصال بین مردم و مسوولان است، بر لزوم تشکیل مجمع مشورتی نخبگان در همه شهرستان‌های استان تاکید کرد.
بهبودی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به وجود جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری شهرستان میانه، زمین‌های مرغوب کشاورزی و مردم مشارکت‌جو، یادآور شد: تقویت الگوهای محلی، ایجاد بسترهای مناسب و ارائه ظرفیت‌های مختلف شهرستان می‌تواند در جهت جذب سرمایه‌گذاران مختلف و دستیابی به توسعه موثر باشد.
بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه که بعنوان اولین جلسه مجمع مشورتی توسعه شهرستان میانه و به ابتکار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تشکیل یافته بود، جمعی از نخبگان و صاحبنظران این شهرستان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، علمی، اجتماعی و فرهنگی به بیان مسائل و مشکلات شهرستان پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها