نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در دیدار با دست‌اندرکاران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری، گفت: اشتغال به منزله پشت میزنشینی نیست بلکه اشتغال می‌تواند کشاورزی،کار در کارخانه و جابه‌جایی مسافران را نیز شامل شود.
کد خبر: ۸۹۶۶۱۵۱
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی بیت نماینده ولی فقیه در استان، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم اظهار داشت: افرادی که در حوزه حمل و نقل نقش دارند، برای مردم و کشور با ارزش هستند زیرا رانندگانی که شبانه‌روزی تلاش دارند، مسافران راحت‌تر تردد کنند از جمله انسان‌های خادم هستند.

وی با تاکید به اینکه حمل و نقل در همه بخش‌ها اثر زیادی در کشور دارد، افزود: مسافرانی که از طریق جاده، هواپیما، دریا و ریل جابه‌جا می‌شوند و یا بار که از طرق مختلف از قبیل کامیون‌ها و هواپیما و کشتی جابه‌جا شده و محل مورد نظر می‌رسد، نشان از اهمیت راهداری، حمل و نقل و رانندگی در کشور دارد.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: رانندگان مسئولیت سنگینی بر دوش دارند و از طرف دیگر تشکیلات راهداری استان نقش مهمی در زمینه اقتصاد مقاومتی دارد.

وی بیان داشت: یکی از ملزومات اقتصاد مقاومتی که رهبر فرزانه انقلاب نیز در شعار سال‌جاری به آن تاکید داشته، اشتغال است و وقتی اداره راهداری از طریق تکمیل تجهیزات خود اشتغال را فراهم کرده است، نشان از ظرفیت این بخش در عمل به فرمان مقام معظم رهبری دارد.

امام جمعه تبریز یادآور شد: اشتغال به منزله پشت میزنشینی نیست بلکه اشتغال می‌تواند کشاورزی،کار در کارخانه و جابه‌جایی مسافران را نیز شامل شود.

وی عنوان کرد: اگر اشتغال حل شود به تبع آن بیکاری از بین می‌رود و جوانان می‌توانند استعداد خود را نشان دهند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه در کشور مخترعان زیادی داریم که با رفع اشتغال می‌توانند، هنر خود را به نمایش بگذارند، البته با اشتغال‌زایی هیچ‌وقت جوانی دنبال مارک خارجی نخواهد رفت و خود دست به تولید می‌زند و رونق اقتصادی برای کشور فراهم می‌آورد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی اذعان داشت: مجموعه راهداری یک مجموعه اثربخش بوده و پاداش زیادی دارد و از طرف دیگر در زمینه اقتصاد مقاومتی کمک فراوانی می‌کند.

ارسال نظرات