وزیر اطلاعات گفت: وظیفه حکومت اسلامی احقاق حقوق شهروندی و اجرای عدالت برای همگان است.
کد خبر: ۸۹۶۶۱۵۰
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام سید محمود علوی در جلسه شورای اداری استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه حفظ کرامت و حرمت انسان‌ها وظیفه اصلی مدیران و مسئولان حکومت اسلامی است، اظهار داشت: کسانی که با نظام اسلامی سرستیز نداشته و در درون نظام قرار دارند باید از خدمات حکومت اسلامی بهره‌مند شوند. خدمات خالصانه‌ای که مسئولان ارائه می‌کنند در امنیت و رضایت مردم به شدت اثر گذار است.

وی خاطر‌نشان کرد: رضایت عمومی سرمایه اجتماعی دستگاه اجرایی و نظام اسلامی و تضمین‌کننده ثبات و امنیت است. امید است مسئولان از فرصت خدمتگزاری به مردم به بهترین نحو بهره‌برداری کرده و با دید دنیایی به این مسئولیت‌ها ننگرند که اثری جز زیان نخواهد داشت.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه حکومت و مسئولیت در اسلام ارزش ذاتی ندارد و هدف نیست بلکه وسیله‌ای برای امتحان و آزمایش ما و نعمتی برای خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم است، گفت: این مسئولیت‌ها از نعمت‌های الهی به شما محسوب می‌شود و نباید از رویکرد نعمت به سوی خود خسته شوید شکر این نعمت ادای تکلیف و ادای حق مردم است.

علوی با بیان اینکه نباید به مسئولیت‌ها به‌عنوان طعمه نگریست، اظهار داشت: اگر این مناصب و سمت‌ها وسیله‌ای برای خدمت به مردم باشد ارزشمند است وگرنه جز زیان و خسران نیست.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی خدمتگزار مردم است، افزود: باید در این نظام از مشکلات مردم گره‌گشایی شود و تکریم حرمت آنان در این خدمت‌رسانی ضروری است.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه امنیت و سلامت دو نعمت ناملموس در یک جامعه هستند، گفت: مردم باید این نعمت‌ها را احساس و درک کنند و تمام تلاش ما در این راستاست. حقیقت این فرصت و نعمت در اختیار در دلسوزی برای بندگان خداست و هرچه این دلسوزی بیشتر تقویت شود نتیجه و ثمره آن برای جامعه بیشتر خواهد بود.

وی عنوان کرد: باید همه مسئولان در هر جایگاهی همت و اساس کار خود را بر خدمت به مردم و نشاندن لبخند بر چهره آنان به‌ویژه محرومان قرار دهند.

وزیر اطلاعات در ادامه به اشاره به تغییر مدیرکل اطلاعات استان از تلاش‌های مدیر قبلی و همراهی و هماهنگی دستگاه‌های استان با وی قدردانی کرد و خواستار تداوم همراهی و همراهی‌ها همچون گذشته شد.

در انتهای این جلسه انتصابات جدید استان هم اعلام شد که بر این اساس محمد حسن فرهادی فرماندار شهرستان درگز، مراد علی احمد‌زاده سرپرست فرمانداری کاشمر، مرتضی حمیدی فرماندار شهرستان تربت‌جام، عباسعلی صفایی فرماندار فریمان، علی کارگزار مشاور مدیر‌عامل شرکت مخابرات ایران و مدیر مخابرات منطقه خراسان‌رضوی، جواد باذلی رئیس دانشگاه علوم پزشگی گناباد، امیر شهلا رئیس شورای اسلامی استان، محمد شیخ رئیس اسناد و کتابخانه ملی معرفی شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها