دبیر ستاد اربعین حسینی(ع) استان مرکزی:

حضور 75 هزار نفر از استان مرکزی در پیاده‌روی اربعین 96/موکب‌های استان مرکزی خدمات قابل ستایشی را به زائران حسینی(ع) ارائه کردند

دبیر ستاد اربعین حسینی(ع) استان مرکزی گفت: امسال تعداد موکب‌های استان مرکزی به 28 موکب افزایش یافت و با برگزاری جلسات متعدد و همکاری عتبات عالیات تمام فعالیت‌ها به خوبی هدایت و پایه‌ریزی شد.
کد خبر: ۸۹۶۶۱۱۷
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مجید عسگری دبیر ستاد اربعین حسینی(ع) استان مرکزی در همایش تقدیر از عوامل و دست‌اندرکاران ستاد اربعین حسینی(ع) استان مرکزی با اشاره به تعداد زائران اعزامی از استان در مراسم اربعین امسال گفت: امسال 65 هزار نفر از استان مرکزی در راهپیمایی اربعین حضور داشتند.

وی افزود: استان مرکزی یکی از 11 استان فعال کشور در مرز خروجی ایلام و مهران بود و در بحث خدمات‌رسانی به زائرین به خوبی وظیفه خود را انجام داد و درخشید.

دبیر ستاد اربعین حسینی(ع) استان مرکزی با بیان اینکه خدمات ارائه شده به زائران از سوی ستاد استان مرکزی در مراسم اربعین به طور کامل مردمی بود، گفت: امسال تعداد موکب‌های استان مرکزی به 28 موکب افزایش یافت و با برگزاری جلسات متعدد و همکاری عتبات عالیات تمام فعالیت‌ها به خوبی هدایت و پایه‌ریزی شد.

عسگری با اشاره به خدمت‌رسانی 1600 خادم استان به زائران گفت: تمامی عوامل اجرایی از 12 روز قبل از روز اربعین و 4 روز پس از آن حضوری فعال در ارائه خدمات به زائران داشتند و در این مدت یک‌میلیون و 200 هزار زائر در شهر مهران ساماندهی شد.

دبیر ستاد اربعین حسینی(ع) استان مرکزی تصریح کرد: عشق حسینی موکب‌دارن را به صورت خودجوش به ارائه خدمات به زائرین واداشت، همچنین پس از زلزله کرمانشاه موکب‌دارن در امر امدادرسانی حاضر و مواقعی از مدیریت بحران پیشتر حرکت کردند.

وی در خصوص موضوعات اختصاص زمینی به وسعت پنج‌هزار متر مربع و ساخت آن به صورت هیات امنایی در خروجی شهر مهران، اختصاص ردیف ثابت برای ستاد اربعین، فعالیت گسترده‌تر ائمه جمعه به منظور جلب حمایت معنوی مسئولان و مردم و برنامه‌یزی درباره حضور موکب‌داران با تدابیر امنیتی در سال آینده از مسئولان درخواست مساعدت و همکاری کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار