مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه آذربایجان شرقی:

رفتارهای جامعه، انعکاس رفتار های والدین در خانواده است

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه عاشورا در جمع فرماندهان و شورای حوزه های کربلا و حضرت زینب(س) کلیبر، گفت: والدین باید مواظب رفتارهای خود باشند چون فرزندان همان رفتار پدر و مادرشان را انعکاس می دهند.
کد خبر: ۸۹۶۶۱۰۴
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، دکتر سیدتقی طاها ادامه داد تربیت صحیح فرزندان منجر به شکل گیری تفکرات افراد جامعه می شود و همه رفتارهای جامعه را تحت تأثیر خود قرار می دهد.

وی با بیان اینکه  رفتارهای افراد جامعه، انعکاس یافته رفتار های والدین از طریق کودکان در خانواده است، اظهارداشت: والدین باید مواظب رفتار های خود در محیط خانواده و حتی بیرون از خانواده باشند چراکه فرزندان در اجتماع همان رفتار پدر و مادرشان را انعکاس می دهند.

سیدطاها افزود: خانواده ها برای تربیت فرزندان خود وظیفه خطیری بر عهده دارند و از این رو  باید همه تلاش خود را در زمینه تربیت درست فرزندان به کار گیرند تا در آینده شاهد جامعه ای سالم و درست تربیت یافته، باشیم.

رفتارهای جامعه، انعکاس رفتار های والدین در خانواده است

وی بیان کرد: داشتن اخلاق و رفتار درست و برگزاری گروه های جهادی باید در راس برنامه های فرماندهان قرار گیرد و نباید در اجرای برنامه ها به ظاهر قضاوت شود بلکه باید درون برنامه باشیم تا بتوانیم قضاوت درست داشته باشیم.                        

 همچنین در ضمن برنامه فرماندهان حوزه ها به دغدغه های موجود در سطح حوزه ها اشاره کرد و فرماندهان پایگاه ها هم مشکلات موجوددر مساجد ومحلات خود را بیان کردند ودر آخر برنامه دکتر طاها به جمع بندی مشکلات پرداخت .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها