فرمانده انتظامی کوهبنان گفت: تعدادی از افراد خواسته یا ناخواسته به ایجاد جو روانی در فضاهای مجازی اقدام می‌کنند که با شایعه‌پراکنی موجب تشویش اذهان عمومی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم می‌شوند که با آنها برخورد می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۶۰۶۱
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان کرمان، محسن صیفوری صبح امروز در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده این شهرستان اظهار داشت: آسیب‌های ناشی از زلزله به‌حدی است که اکثر خانه‌های شهر کوهبنان و دهستان جور خسارت جدی دیده‌اند و از نخستین لحظه وقوع زلزله نیروهای انتظامی در کنار نیروهای نظامی با حضور در منطقه در راستای برقراری نظم و امنیت حضور پیدا کردند تا مانع از سوء استفاده فرصت‌طلبان شوند.

فرمانده انتظامی کوهبنان خاطرنشان کرد: متاسفانه در زلزله شب یلدای کوهبنان تعدادی از وسایل نقلیه در زیر آوار قرار گرفتند که برای هرگونه اقدامی باید به فرماندهی انتظامی یا کلانتری شهر کوهبنان مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: این روزها تعدادی از افراد خواسته یا ناخواسته به ایجاد جو روانی در فضاهای مجازی اقدام می‌کنند که با شایعه‌پراکنی موجب تشویش اذهان عمومی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم می‌شوند لذا پلیس فتا در اقدامی ویژه نسبت به رصد تمام کانال‌ها و گروه‌های فضای مجازی بسنده کرده تا با متخلفان در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌ای برخورد کنند.

صیفوری از مردم مناطق زلزله‌زده خواست: هرگونه مورد مشکوک را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیروهای مستقر در مناطق زلزله‌زده گزارش دهند یا با شماره تلفن 110 تماس حاصل کنند.

وی تاکید کرد: شهروندان کوهبنانی که قصد جابه‌جایی وسایل زندگی خود را دارند باید با پلیس انتظامی شهرستان هماهنگی کنند در غیر این صورت از جابه‌جایی وسایل آنان جلوگیری خواهد شد.

ارسال نظرات