فرمانده سپاه تنگستان گفت: همایش بزرگ نه دی در تنگستان در مصلای نماز جمعه اهرم و ساعت 8:30 صبح روز نهم دی ماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۶۶۰۵۱
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
به گزارش خبر گزاری بسیج از تنگستان، احمد حیدری در جلسه هماهنگی گرامیداشت نه دی تنگستان گفت: عده ای در درون نظام خاکریز فتنه را تشکیل دادند و دوست داشتند مردم و مسئولین به عنوان سرباز و پیاده نظام در این خاکریز نقش ایفا کنند که این دسیسه دشمن با تدابیر مقام معظم رهبری خنثی و با درایت رهبری نظام این خاکریز فتح شد و مردم همیشه در صحنه با حماسه نه دی فتنه فتنه گران در سال 88 را به گورستان تاریخ فرستادند.

وی افزود: فتنه 88 تبعات و آثار ویران کننده ای برای نظام داشت به طوری پس از وقوع آن در همبستگی ملی که به همت حضور 85 درصدی مردم در انتخابات آن سال به وجود آمده بئود شکاف ایجاد شد  و کشور قریب به 8 ماه با چالش جدی مواجه شد.

حیدری تاکید کرد: فتنه گران در طی این مدت به انواع مختلف نهادها و شخصیتهای نظام را تخریب کردند و حتی با وقیحانه ترین شکل ممکن به حرمت شکنی  در مقدسات روی آورده و کارشان به جایی رسید که به عاشورای حسینی نیز اهانت کردند.

وی بیان داشت: با دسیسه فتنه گران  که کارشان دشمن شاد کن بود مخالفان نظام امیدوار شدند  وکار تاجایی رسید که دشمن قصد به چالش انداختن نظام با تکیه بر مدیریت جریان داخلی غیر همسو را داشت و به نوعی قصد داشتن که با بی ثبات کردن اوضاع سیاسی کشور زمینه براندازی نظام را فراهم کنند.

حیدری ابراز داشت: بر اساس آمار منتشر شده بالغ بر 86 میلیارد تومان خسارت ناشی از فتنه 88 متوجه نظام مقدس جمهوری اسلامی شد  و به دنبال آن فشار بیشتر تحریم های دشمنان، درگیر شده نظام در شیب منفی رشد اقتصادی  و کم ارزش شدن پول ملی از آثار شوم این فتنه دشمنان بود.

وی ضمن بیان اینکه حماسه نه دی تمام دسیسه های دشمنان  و نقشه های استعمار و استکبار را خنثی کرد گفت: 9 دی به عنوان یوم الله و از شعائر الله باید همواره زنده بماند و هرگز فراموش نشود و هفته بصیرت  و گرامیداشت این حماسه بزرگ ملت ایران با روشنگری به آحاد ملت به ویژه نسل جوان بایستی  گرامی داشته شود .

فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان خاطر نشان کرد: همایش بزرگ نه دی در تنگستان با حضور مسئول نظارت و تایید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه  و با شرکت بسیجیان دریا دل این شهرستان در مصلای نماز جمعه اهرم و ساعت 8:30 صبح روز نهم دی ماه برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات