مسئول طرح کرامت اراک در گفتگو با«بسیج» عنوان کرد

برگزاری کلاس مهارت زندگی برای کاهش طلاق در طرح کرامت

قدیری بیان داشت: ما در این طرح خانواده هایی را که آسیب پذیر هستند و مشکل اختلافات خانوادگی دارند را شناسایی می کنیم و کلاس های آموزشی در رابطه با مهارت های زندگی زوجین و آسیب های اجتماعی را برگزار می کنیم.
کد خبر: ۸۹۶۶۰۴۲
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

محمد قدیری مسئول طرح کرامت منطقه قنات ناصری اراک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اجرای طرح کرامت در این منطقه و تاثیر آن در کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی اظهار داشت: برای کاهش معضل اعتیاد اقداماتی را در این طرح انجام می دهیم.

وی در ادامه این مطلب افزود: از جمله این اقدامات شناسایی معتادان و معرفی آنها به مراکز ترک اعتیاد است. با فرهنگ سازی هایی هم که در این منطقه انجام شده برخی معتادان خودشان به این مراکز رجوع و مواد مخدر را ترک می کنند.

مسئول طرح کرامت منطقه قنات ناصری اراک با اشاره به تاثیر این طرح در کاهش معضل طلاق خاطرنشان کرد: ما در این طرح خانواده هایی را که آسیب پذیر هستند و مشکل اختلافات خانوادگی دارند را شناسایی می کنیم و کلاس های آموزشی در رابطه با مهارت های زندگی زوجین و آسیب های اجتماعی را برگزار می کنیم و بدین ترتیب معضل طلاق تا حدودی کاهش خواهد یافت. 

قدیری مطرح کرد: طرح کرامت طرح بسیار موثری است اما باید گفت هر طرحی در کوتاه مدت به نتیجه مطلوب نخواهد رسید. وقتی فرهنگ بدی در منطقه ای جاری و ساری باشد نمی توان آسیب ها را از آن منطقه رفع کرد مگر اینکه طرح به صورت مداوم اجرا شود و دستگاه های مختلف نیز همکاری کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار