مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی مطرح کرد:
مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی تاکید کرد: برخی در کشور نگاه حداقلی، تهدیدآمیز و منت‌گذار بر بسیج دانشجویی دارند.
کد خبر: ۸۹۶۶۰۳۳
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ داوود گودرزی در مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید سازمان بسیج دانشجویی اظهار کرد: بسیج دانشجویی مظلوم است و این مظلومیت از سوی سه گروه در بسیج تحمیل شده است. دسته اول مسئولین آموزش عالی کشور که فرمایش امام‌‌خمینی‌(ره) برای تشکیل بسیج و تاکیدات مقام معظم رهبری را برای حمایت از بسیج دانشجویی نشنیدند و نگاه حداقلی تهدیدآمیز و منت‌گذار در بسیج دانشجویی دارند. در صورتی که مخاطب تشکیل بسیج دانشجویی همه انقلابیون هستند.

وی افزود: در این سال‌ها که در بسیج خدمت کردم، برخی پای کار بودند و برخی دیگر موانع ایجاد کردند.

مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی بیان کرد: گروه دومی که مورد مظلومیت بسیج دانشجویی شدند، مسئولین سپاه و بسیج هستند که اقتضائات بسیج دانشجویی را درک نکردند. رهبر معظم انقلاب فرمودند سپاه تکیه‌گاه بسیج دانشجویی است،‌ اما برخی با نگاه سلیقه‌ای پای کار بسیجیان نیامدند و از بسیج دانشجویی حمایت نشد.

گودرزی با بیان اینکه گروه سوم خود بسیج دانشجویی است، گفت: ما بسیجیان چقدر مردانه و مجاهدانه پای بسیج ماندیم؟ اینکه در حال‌حاضر 1300 گروه بسیج داریم، اینکه 100 یادواره شهدا در یکسال گذشته برگزار شد، ستاد جامع اربعین راه‌اندازی شد و بیش از 100 هزار دانشجو برای پیاده‌روی اربعین اعزام می‌شوند، اینکه قرارگاه راهیان نور را برگزار کردیم، قرارگاه احمدی‌روشن را با تمرکز بر اقتصاد مقاومتی ایجاد کردیم، اینکه مرکز گفتمان را راه‌اندازی و 15 جلد کتاب درباره انقلاب تدوین کردیم، موزه استکبار را راه‌اندازی، دوره‌های خط امام‌(ره) را در سطح دانشگاهی برگزار کردیم، اینکه در همین 16 آذر امسال حدود 500 برنامه از سوی بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها برگزار شد و عناوین متعدد برنامه‌های دیگری که اتفاق افتاد، 10درصد ظرفیت بسیج دانشجویی هم نیست. بسیج دانشجویی بیش از اینها جای کار و پتانسیل دارد.

وی با بیان اینکه بسیج را از امروز طور دیگری نگاه کنیم، گفت: مقام معظم رهبری با تنها گروهی که 12 مرتبه مستقیم سخن گفته و 2 بار هم پیام داده، بسیج دانشجویی است.

گودرزی در پایان بیان کرد: به جای برگزاری جلسات برای نظارت‌کردن بر بسیج دانشجویی، یکبار هم جلسه‌ای برگزار و بررسی کنید که چگونه می‌توان حمایت کرد؟ همه باید حمایت کنند تا دانشجویان بتوانند فعالیت‌های خود را انجام دهند.

ارسال نظرات