خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین:
معاون سازمان تبلیغات اسلامی قزوین اذعان کرد: با توجه به پیشینه قدس می‌توان گفت که قدس قبله‌گاه اول و حق همه مسلمانان است و این که قدس به عنوان پایتخت اسرائیل انتخاب شود سخن واهی بیش نبوده و هرگز محقق نخواهد شد.
کد خبر: ۸۹۶۵۹۸۹
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

حجت‌الاسلام علی نظری معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون هم‌اندیشی صورت گرفته میان کشورهای اسلامی در خصوص مخالفت با تغییر پایتخت اسرائیل به قدس اظهار کرد: رژیم آمریکا همواره و از راه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به کشورهای اسلامی است.
وی با اشاره به آیات الهی تصریح کرد: همانطور که خداوند وعده داده است با آشکار شدن حق یقینا باطل نابود خواهد شد چراکه باطل نابودشدنی است.
این مسئول قدس را از آن مسلمانان دانست و تبیین کرد: با توجه به پیشینه قدس می‌توان گفت که قدس قبله‌گاه اول و حق همه مسلمانان است و این که قدس به عنوان پایتخت اسرائیل انتخاب شود سخن واهی بیش نبوده و هرگز محقق نخواهد شد.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین ابراز داشت: اقدام نابخردانه آمریکا در مورد قدس و پاسخ منفی سازمان ملل به این موضوع به همه جهانیان و حتی کشورهای غیرمسلمان ثابت کرد که قدس از آن مسلمانان بوده و کار ترامپ و نتانیاهو اقدامی باطل و غلط بوده است.
نظری مطرح کرد: امروز با توجه به مسئله قدس فرصتی مناسب برای ایجاد اتحاد و همدلی بیشتر در بین کشورهای اسلامی و غیراسلامی برای غلبه بر مستکبرین پیش آمده است و باید از این فرصت طلایی نهایت استفاده را برد.
وی اضافه کرد: همه کشورهای اسلامی و غیراسلامی باید با هم متحد شده و بر علیه اسرائیل و آمریکا شورش کنند و قدس را که متعلق به همه جهانیان است را از دستان این رژیم منحوس و غیرقانونی آزاد نمایند.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین در خاتمه اتفاقات امروز را مقدمه‌ای برای شکست دشمن در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: اگر ما با همین وحدت امروز پیش رویم و درصدد افزایش وحدت و همدلی میان خود برآییم یقینا بیان مقام معظم رهبری در خصوص نابودی کامل رژیم صهیونیستی در سال‌های آینده محقق خواهد شد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها