خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه‌ قزوین:

درس ایستادگی را از خانواده‌های شهدا می‌آموزیم

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه‌ی قزوین گفت: ما در دیدار با خانواده‌های شهدا درس ایستادگی و مقاومت می‌آموزیم.
کد خبر: ۸۹۶۵۹۸۷
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه‌ی قزوین به همراه حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه امام جمعه‌ی شهر بویین‌زهرا و حسین ساروخانی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا با والدین شهیدان تقی و ابوالفضل جامکلو دیدار کردند.
در این دیدار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه‌ی قزوین گفت: شما والدین شهدا دو فرزند خود را که بزرگترین سرمایه‌تان بوده بدون هیچ چشمداشتی تقدیم انقلاب و نظام کردید.
وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا اسوه‌ی صبر هستند، افزود: ما در دیدار با شما عزیزان درس ایستادگی و مقاومت می‌آموزیم و آن را سرلوحه‌ی امور خود قرار می‌دهیم.
در ادامه دیدار، حسین ساروخانی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به معرفی شهیدان تقی و ابوالفضل جاملکو پرداخت و گفت: ما مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنها هستیم و تا ابد قدردان‌شان خواهیم بود.
وی گزارشی از آمار خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا ارایه کرد و گفت: در این شهرستان 388 شهید دفن شده، 504 جانباز و 43 آزاده وجود دارد.
ساروخانی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا در ارایه‌ی خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران تلاش می‌کند تا بتواند ذره‌ای از زحمات و ایثارگری‌های آنها را جبران کند.
گفتنی است: در این دیدار مسوولان یاد شده از صبر و استقامت خانواده شهیدان تقی و ابوالفضل جامکلو تجلیل کردند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار