خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

قدس، برای همه پیروان ادیان الهی شریف و مقدس است

کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد: مستکبرین تمام تلاش خود را برای نابودی و حذف نام فلسطین و انحراف افکار عمومی نسبت به فلسطین و بیت‌المقدس به کار گرفتند حال آن‌که تقدیر الهی چیز دیگری بود و نه تنها تلاش‌های مستکبرین نتیجه‌بخش نبود بلکه نتیجه‌ای کاملا عکس را نیز برایشان به وجود آورد.
کد خبر: ۸۹۶۵۹۶۳
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

علی‌اکبر قبادی کارشناس مسائل سیاسی، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون مخالفت سازمان ملل با پایتخت بودن قدس اظهار کرد: خوشبختانه علیرغم تلاش‌های آمریکا، اسرائیل و حامیانشان برای منزوی کردن قدس و فلسطین و تغییر افکار عمومی دنیا نسبت به مسئله فلسطین، امروز شاهد آن هستیم که تلاش‌هایشان نتیجه‌بخش نبوده است.
وی تشریح کرد: اجتماع صورت گرفته در سازمان ملل و صدور قطع‌نامه ای در مخالفت با تغییر پایتخت اسرائیل از تل‌آویو به قدس بیانگر آن است که فلسطین منزوی نشده و افکار عمومی جهان با آرمان فلسطین و قدس آشنایی دارند.
این کارشناس صدور قطع‌نامه‌ای که به صورت علنی به مخالفت با تغییر پایتخت اسرائیل به فلسطین پرداخته را به فال نیک گرفته و تصریح کرد: تبلیغات صورت گرفته در راستای آرمان‌های فلسطین از سوی جمهوری اسلامی و هم‌چنین پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت تاثیر بسیاری را در این موضوع داشته است.
قبادی با اشاره به داستان حضرت موسی(ع) و رشد ایشان در خانه فرعون ابراز داشت: خداوند اگر بخواهد به وسیله خود مستکبرین زمینه را برای پیروزی مسلمانان ایجاد می‌کند.
وی ادامه داد: مستکبرین تمام تلاش خود را برای نابودی و حذف نام فلسطین و انحراف افکار عمومی نسبت به فلسطین و بیت‌المقدس به کار گرفتند حال آن‌که تقدیر الهی چیز دیگری بود و نه تنها تلاش‌های مستکبرین نتیجه‌بخش نبود بلکه نتیجه‌ای کاملا عکس را نیز برایشان به وجود آورد.
این کارشناس اضافه کرد: مسئله فلسطین و قدس شریف تنها مربوط به دین اسلام نبوده بلکه مکانی الهی و متعلق به همه جهانیان و تمام ادیان توحیدی است لذا مخالفت کشورهای عضو سازمان ملل با پایتخت شدن قدس شریف یک دستاورد بزرگ و جهانی است.
قبادی تبیین کرد: علیرغم تلاش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز افکار عمومی جهانیان به سمت قدس معطوف شده و قدس آرمان امروز همه جهانیان است.
وی خاطرنشان کرد: مخالفت سازمان ملل با تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی از تل‌آویو به قدس را نباید به معنای پایان کار دانست و جمهوری اسلامی، فلسطین، حزب‌الله لبنان و دیگر آزادی‌خواهان باید غفلت نکرده و همواره هوشیار باشند چرا که یقینا تلاش‌های آمریکا در این عرصه تمام‌نشدنی است.
این کارشناس امنیت خاورمیانه و به‌ویژه کشورهای اسلامی را خطری بزرگ برای اسرائیل دانست و افزود: ما هرگز نباید دشمن خود را دست کم بگیریم چرا که دشمن همواره با لباس‌، شیوه و اسم‌های جدید و متفاوتی چون القائده، وهابیت، داعش، تشکیلات خودگردان و یا موضوع انتقال پایتخت مشغول به شیطنت و پیاده کردن نقشه‌های شوم خود در منطقه است.
قبادی با تاکید بر اهمیت افزایش اتحاد و همبستگی در میان مسلمانان مطرح کرد: خوشبختانه علیرغم تلاش‌های بسیار و صرف هزینه‌‎های سنگین آمریکا و حامیانش نتوانسته به اهداف خود برسد و تمام نقشه‌هایشان نقشه برآب شده است و این‌ها همه به خاطر حرکت خوب جبهه مقاومت و اتحاد میان کشورهای اسلامی است.
وی در خاتمه متذکر شد: باید آرمان فلسطین آرمان اول ما باشد و نباید هرگز مسلمانان نسبت به آمریکا خوش‌بین باشند چراکه ممکن است آمریکا از غفلت و بی‌خبری ما استفاده کرده و با شگردی جدید اقدام به انجام نقشه‌ای مخفیانه کنند.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار