خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز

9دی نقطه پایان امید فتنه گزان بود

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت : روز نه دی نقطه پایان و سرانجام امید بعضی قدرت طلبان و منفعت طلبان منافق و فتنه انگیز بود .
کد خبر: ۸۹۶۵۹۵۲
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

حجت السلام شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج قزوین در خصوص حماسه نه دی اظهار کرد: فتنه 88 بر اثر رها شدن بعضی گلوگاه ها و قتنه های احد بود که بعضی خواص در سایه غفلت و جهل و سرپیچی از فرمان رهبر الهی مشغول شدن به جمع آوری غنائم انقلاب و قدرت طلبی و زیاده خواهی و فرصت طلبی منافقان انفاق افتاد که نقاب تزویر بر چهره خود گذاشته بودند .
شجاعی مهر عنوان کرد : فتنه 88 کم کاری برخی از خودی هایی بود که در مقابل بعضی حرکت های جریان نفاق احساس تنبلی کردند و یا به دشمنان رو سیاه مردم و انقلاب اعتماد نمودند .
وی افزود : فتنه گران نقاب از چهره برداشتند و به مقدسات حتی به دستگاه ابی عبدالله الحسین نیز تعرض کردند و با آتش کشیدن خیمه های عزای امام حسین (ع) لبخند بر لبان یزیدیان زمان آوردن ولکن مردم شجاع و مومن و انقلابی خیلی زود در سایه هدایت های رهبری آنها را شناختن و زباله دان تاریخ ریختن .
وی تصریح کرد : فتنه گران خواسته و ناخواسته برای رسیدن به اهدافشان با دشمنان قسم خورده ملت ایران هماهنگ شدند و طعم شیرین یک حماسه بزرگ چون انتخابات را به کام ملت و رهبرانقلاب تلخ کردند .
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز اذعان داشت : حماسه 9 دی یادآور فروپاشی دیوار بی اعتمادی بود که فتنه گران قصد داشتند با شک و تردید بین مردم و حاکمیت کنند تا چهره حقیقی انقلاب دیده نشود؛ منافقینی که برای رسیدن به منافع خود چنگال خیانت به ارزش های اسلام و انسانی کشیدن و حتی به عزاداران و هیات های حسینی هم توجه نکردند .
وی بیان داشت : نه دی صحنه زیبایی از امام و امت و عاشق و معشوق بود در دفاع از حریم ولایت نه دی خط بطلانی بر تمام فتنه انگیزی های 8 ماهه جریان فتنه بود .
شجاعی مهر تبیین کرد: ای کاش در زمان امیرالمومنین هم چنین امت بصیری برای دفاع از ولایت بود تا دیگر چهره دختر رسول خدا کبود نمی شد .
ایم مسئول تبیین کرد: نه دی یک حادثه و اتفاق کوچکی نیست یک حرکت عظیم و ماندگار مردمی حرکت در سایه دین تحقق وعده الهی بود، نه دی صحنه تقابل جریان علوی بر جریان اموی و عمروعاص های زمان بود .
وی در پایان افزود : آرزوی امیرالمومنین داشتن امتی بود که بتوانند نه دی را خلق کنند تا پرچم اسلام ناب بر زمین نیفتد و عزت و اقتدار دین خدا حفظ شود . نه دی نقطه پایان و سرانجام امید بعضی قدرت طلبان و منفعت طلبان و منافقین فتنه انگیز بود .

3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار