پس از آئین عقد زوج بهشهری در گلزار شهدای گمنام پارک ملت بهشهر صورت گرفت:(روایت تصویر)

هدیه مادر شهید سالخورده به زوج محب شهدا در مازندران

ریاحی افزود: پس از مراسم عقدمان، به منظور عرض ادب و ارادت، در روز ولادت شهید سالخورده، به اتفاق گروه جهادی ، به محضر همسر و مادر این شهید مشرف شدم و مادر معززشان تسبیحی را به عنوان یادبود برای همسرم هدیه دادند.
کد خبر: ۸۹۶۵۹۳۳
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در دنیا ی امروزی سرمایه داری، فخر فروشی توام با ثروت اندوزی  و جامعه ای که  افراد نسبت به اجرای برنامه های پر زرق و برق مراسم عقد و ازدواج خود از مناسبات انسانی عدول کرده، اصراف، هزینه های بالا و جه بسا خانمان برانداز را افتخار خود می دانند و آنرا  بیانگر باصطلاح شخصیت خانواده تلقی می کنند، هنوز هم جوانانی با الگو پذیری از سیره شهدا و توجه به سبک زندگی ساده حضرت فاطمه(س) با حضرت علی بن ابیطالب(ع) در پی کسب معرفت و حفظ اعتبار و آبروی جامعه اسلامی هستند.

مهناز ریاحی کیاسری مسئول امر معروف و نهی از منکر حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) بهشهر در گفتگو با بسیج  با اشاره به ارادت و وابستگی خود و همسرش به شهدا، گفت:  با  باور به وعده خداوند،  زندگی ای ساده  اما سرشار از محبت، علاقه، ایمان و اعتقاد راسخ به ارزشهای الهی را  سرلوحه  قرارداده و آغازش را در جوار گلزار پاک شهدای جوان و گمنام پارک ملت شهرمان بهشهر رقم زدیم.

 این زوج بسیجی ضمن بیان اینکه برپایی آئین ازدواج  آسان، ساده و اسلامی  بر مبنای میل و توافق خود و همسرش بوده  در خصوص چگونگی این موضوع افزود: من و همسرم جواد از ابتدای آشنایی همدیگر، همواره به شهدا و خانواده های معززشان، برنامه های فرهنگی اسلامی راهیان نور اردوهای جهادی و امثالهم عشق و محبت داشته آنرا افتخار بزرگ و معنوی در برگه زندگی مان می دانستیم و بر آن باور و اعتقاد داریم.

 بانوی بسیجی کیاسری با اشاره به قرار داشتن خود در زمره محبان شهدا و مکتب سیدالشهدا(ع)، ادامه داد:  از ابتدا نیت کرده بودیم تا مراسم عقدمان را در جوار مرقد مطهر شهید مقاومت اسلامی نکا، شهید سالخورده برگزار کنیم، اما به جهتی این امکان میسر نشد و  اول ماه ربیع الثانی از جوار دو شهید گمنام دفاع مقدس  در پارک ملت بهشهر  این آئین را اجرا کردیم.

 ریاحی افزود: پس از مراسم عقدمان، به منظور عرض ادب و ارادت،  در روز ولادت شهید سالخورده، به اتفاق گروه جهادی ، به محضر همسر و مادر این شهید  مشرف شدم و  مادر معززشان تسبیحی را به عنوان یادبود برای همسرم هدیه دادند.

مهناز ریاحی   با اشاره به خاطره ای، وقایع زندگی را سرشار از حکمت دانست و با ذکر خاطره ای گفت:   قبلا برای ارائه خدمات در قالب گروههای جهادی  بانام شهیدی به مناطق محروم استان و کشور اقدام می کردیم و قرار شد،گروه جهادی ما به نام شهید بلباسی تغییر یابد.

وی افزود: در یکی از برنامه های گروه جهادی و اعزام به روستاهای محروم بهشهر  وقتی وارد روستا شدیم برای استقرار، به نصب بنر گروه جهادی اقدام کردیم، که متوجه شدیم بنر شهید سالخورده نصیب ما شد و بنر شهید بلباسی به گروه دیگر رسید.

این بانوی جهادی بسیج بهشهر بیان کرد: گرچه قرار بود نام گروهمان شهید بلباسی باشد اما حکمت الهی بر آن شد تا نام گروهمان با نظر شهید سالخورده همراه گردد لذا با باور و اعتقاد به این شهید همه گروه با تلاش و مجاهدت اقدام داشتیم و در همین راستا مناطقی که مراجعه می کردیم افراد آن هم تحت تاثیرقرار گرفته به حدی که دختر مشکوک به بیماری ام اس پس از توسل به این شهید شفا یافت.

ریاحی ادامه داد: این دختر وقتی برای ادامه درمان به تهران مراجعه کرد در آزمایش های بعدی، پزشکان متوجه خروج علایم بیماری از وجودش شدند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها