حدود 45 نفر از اعضا و مسئولین شورای قشر و فرماندهان پایگاه‌های بسیج کارگری زنجان هفته گذشته از شرکت خالص سازان روی بازدید کردند.
کد خبر: ۸۹۶۵۸۹۷
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، بهزاد لازمی قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی خالص سازان ضمن خوش آمد گویی به اعضای شورای قشر استان طی بازدید اظهار داشت: تنها صنعتی که در استان بومی است صنعت سرب و روی است و باید قدر این صنعت را دانست .

وی افزود: باید روحیه مطالبه گری در تمامی شهروندان تقویت شود تا شاهد استانی توسعه یافته و پیشرفته در سطح کشور باشیم.

قائم مقام مدیر عامل این گروه صنعتی با بیان اینکه توجه به مسائل زیست محیطی در الویت اول شرکت خالص سازان می‌باشد عنوان کرد: همواره در تمامی مراحل تولید و بسته بندی حفظ سلامتی محیط زیت برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین منظور اقدامات بسیار گستردهای را در حوزه حفظ محیط زیست اجرا کرده ایم.

 در پایان فرمانده سپاه ناحیه با عنوان برخی اقدامات صورت گرفته برای خروج از رکود واحدهای صنعتی استان خاطر نشان کرد: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری در ابتدای سال مبنی بر لزوم اقتصاد مقاومتی و حرکت بر این مدار بسیج کارگری استان با تشکیل شورای قشر و کارگروه‌های تخصصی توانسته ایم  بیش از 10 نشست در راستای رفع موانع تولید و بررسی و حل معضلات واحدهای تولیدی برگزار کنیم و خوشبختانه تا کنون به نتایج بسیار مطلوبی دست پیدا کرده ایم.

انتهای پیام/ر

ارسال نظرات