در آستان امامزادگان استان البرز برگزار می شود؛
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز از برپایی دوره های آموزشی «زندگی به رنگ خدا» خبر داد و گفت: این دوره های آموزشی در سطح امامزادگان البرز همزمان با سراسر کشور در حال اجرا است.
کد خبر: ۸۹۶۵۸۸۴
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با اعلام خبر برپایی دوره های آموزشی در سطح امامزادگان شاخص این استان گفت : این دوره های آموزشی با هدف ارائه متون آموزشی دینی در امامزادگان واجب التعظیم به عنوان قطب فرهنگی شهرها و روستا برنامه ریزی شده است.

برپایی دوره های آموزشی « زندگی به رنگ خدا»

سبک زندگی اسلامی- ایرانی نیازمند یادآوری و آموزش های ویژه برای نسل امروز است در همین راستا حجت الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: این دوره های آموزشی با هدف آموزش مهارت زندگی در سه بخش مهارت های فردی، تربیت فرزند، مهارت های ازدواج و تحکیم خانواده برگزار می گردد.

وی توضیح داد: متقاضیان در این دوره های آموزش فردی با حداقل 15 سال سن و دوره های تحکیم خانواده و تربیت فرزند با شرایط سنی 20 به بالا می توانند شرکت کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز تصریح کرد: علاقمندان به منظور شرکت در این دوره های آموزشی با مراجعه به آستان مقدس امامزادگان واجب التعظیم ثبت نام کنند.

ارسال نظرات