مدیر طرح کرامت امامزاده یحیی ساوه در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد

مقابله با معضل حاشیه نشینی و آسیبهای آن در طرح کرامت

میرجانی بیان داشت: فرهنگ سازی در رابطه با مسجدی شدن مردم این منطقه، کاهش طلاق، کاهش معضلات ناشی از حاشیه نشینی و خود معضل حاشیه نشینی از دیگر برنامه های ما در طرح کرامت این منطقه است.
کد خبر: ۸۹۶۵۸۷۷
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

میکائیل میرجانی مدیر طرح کرامت در منطقه امام زاده یحیی (ع) ساوه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اجرای طرح کرامت در این منطقه و موفقیت این طرح در کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی اظهار داشت: اولویت برنامه های ما در این طرح در رابطه با کاهش معضل اعتیاد است.

میر جانی بیان داشت: فرهنگ سازی در رابطه با مسجدی شدن مردم این منطقه، کاهش طلاق، کاهش معضلات ناشی از حاشیه نشینی و خود معضل حاشیه نشینی از دیگر برنامه های ما در طرح کرامت این منطقه است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این منطقه ، منطقه حاشیه نشین است و مسائلی همچون بی بند وباری را ایجاد می کند ما در این طرح به مقابله با این معضل می پردازیم.

مدیر طرح کرامت امام زاده یحیی (ع) ساوه در پایان مطلب خاطرنشان کرد: طرح کرامت طرح بسیار خوبی است و ضروری است که ادامه یابد تا بتواند بخش عمده ای از آسیب های اجتماعی و معضلات فرهنگی مناطق مختلف کشورمان را برطرف کند.  

ارسال نظرات