خبرهای داغ:
همراه با پیشکسوتان عرصه جهاد با جنگ نرم/2

رسوا شدن جریانها در فتنه 88/ نهم دی ماه یک حرکتی مردمی با اطاعت از ولایت بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه با بیان اینکه در فتنه 88 جریانها خودشان را رسوا کردند، گفت: در فتنه 88بعد از بررسی جریان انتخابات 100درصد رد پای دشمن با هدف بر اندازی نظام مشاهده شد.
کد خبر: ۸۹۶۵۸۶۰
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
ابراهیم کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، نهم دی ماه را یک حرکت خودجوش مردمی دانست و اظهارداشت: سخنرانی امام خامنه ایی (حفظه الله) در خطبه های نماز جمعه موجب شد تا صد درصد مردم درنهم دی ماه بر علیه فتنه و فتنه گران سال 88به پا خیزند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه با بیان اینکه دشمن به دنبال شکاف بین مردم، نظام و ولایت است، گفت: مشکلاتی که با توجه به شرایط امروزی در سطح جامعه ما وجود دارد به نفع انقلاب نیست.


همراهی برخی خودی از روی عمد یا سهو با دشمن
وی با اشاره به اینکه گاهی برخی از خودی ها از روی عمدی یا سهوی با دشمن همراه می شوند، افزود: مسئولین باید به دنبال حل مشکلات مردم و جامعه باشند و اگر گاهی نمی توانند مشکلات مردم را حل کنند حداقل احساس همدردی با مردم را می توانیم داشته باشیم.


کریمی با تاکید براینکه از ابتدای اسلام جبهه کفر در مقابل اسلام قرار داشته است، عنوان کرد: دشمن برای ما برنامه دارد و باید بیداروهوشیار است.


وی یادآورشد: امام خامنه ایی(حفظه الله) همیشه تاکید دارند که باید نقشه های دشمن را خوب ببینیم و در مقابل با آن ایده داشته باشیم.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه با تاکید براینکه ما در مسئله برجام وقت گذاشتیم ولی موفق نبودیم، گفت: اگر همین سخن امام خامنه ایی (حفظه الله) که فرمودند "آمریکا قابل اعتماد نیست" را مسئولین ما توجه می کردند موفق می شدیم.


همراهی برخی خواص با دشمن و بی توجهی به قانون در فتنه 88
وی با بیان اینکه در فتنه 88فتنه گران و برخی از خواص با دشمن همراهی کردند و به سخن قانون گوش نکردند، متذکرشد:بعد از بررسی و جریان انتخابات 100درصد رد پای دشمن با هدف بر اندازی نظام مشاهده شد .


حرکت نظام اسلامی از ابتدا تا کنون بر مدار ولایت

کریمی با تاکید براینکه پیروزی نظام اسلامی از ابتدا تا کنون بر مدار ولایت بوده است، گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و در حال حاضر به رهبری امام خامنه ایی(حفظه الله) توانسته است در مقابل ابرقدرتهای شرق و غرب ایستادگی کند.


وی ادامه داد: در فتنه 88نظام اسلامی با اتکاء به خدا و به رهبری امام خامنه ایی(حفظه الله) وتکیه بر توان مردمی در برابر دشمن داخلی و خارجی ایستادگی و مقاومت کند.


رسوا شدن جریانها در فتنه 88

کریمی با بیان اینکه انقلابی که درمقابل با فتنه 88 در نهم دی ماه رخ داد با حضور خود جوش مردمی با اطاعت از امر ولایت صورت گرفت، افزود: در فتنه 88 برخی جریان ها خود را رسوا کردند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه عنوان کرد: باید همه ما به عنوان یک مسلمان و یک انسان که دغدغه دین دارد خط قرمز در زندگی مان داشته باشیم اگر مردم و مسئولین فرمایشات امام خامنه ایی(حفظه الله) را اطاعت کنند هیچ کس نمی تواند ضربه ایی به انقلاب بزند.


باید فرمایشات امام خامنه ایی را گوش و بدان عمل کنیم
وی ادامه داد: باید فرمایشات امام خامنه ایی را گوش، تهلیل و بررسی کنیم و آن را به کار ببندیم.


کریمی خطاب به مسئولین و عموم مردم با تاکید براینکه امام خامنه ایی همیشه چند سال از ما جلوتر حرکت می کنند ، گفت: پایبندی به قانون، اتکاء به توان داخلی،ولایت مداری، بصیرت و در صحنه بودن موجب پیشرفت جامعه ما است.


هر کجا دستمان به سوی دشمن دراز بوده است دشمن دست ما را خالی گذاشته است
وی ادامه داد: ما هر کجا دستمان به سوی دشمن دراز بوده است دشمن دست ما را خالی گذاشته است زیرا هیچ گاه دشمن نظام اسلامی برای ما دلسوز نبوده و نخواهد بود.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه با تاکید براینکه باید فرمایشات امام خامنه ایی(حفظه الله)برای ما یک اصل قرار بگیرد، گفت: گرانی و اشتغال در جامعه بیداد می کند باید مسئولین مشکلات مردم را مشکلات خود بدانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها