یک نماینده مجلس گفت: طی چند هفته گذشته بانک ها، زلزله زدگان بدهکار را با پیامکی مجبور به پرداخت اقساط خود کرده اند.
کد خبر: ۸۹۶۵۸۴۳
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: مشکل اصلی زلزله زدگان کرمانشاه ، عملی نشدن وعده های متعددی است که دولتمردان برای بهبود وضعیت به آنها داده بودند.

فلاحت پیشه در ادامه افزود: یکی از این وعده ها استمهال بدهی زلزله زدگان به بانک ها بود که در چند هفته گذشته بانک ها به عناوین مختلف آن را نقض می کنند و بدهکاران را با پیامک مجبور به پرداخت اقساط خود کرده و  برای ضامن ها نیز ایجاد مشکل کرده اند.

وی تصریح کرد: برخی از نهادها و ارگان های دولتی نیز در کمک رسانی به شهرهای مختلف زلزله زده تبعیض قائل شده و نام بعضی شهرها یا مناطق را در هنگام ارائه تسهیلات از قلم می اندازند.

این نماینده مردم اسلام آباد غرب  تاکید کرد: مهم ترین مسئله ای که مردم اکنون به آن معترض هستند، برخورد سلیقه ای دستگاه های دولتی و اجرای ناقص وعده های داده شده در گذشته است و این موضوع را در ذهن متبادر می‌کند که مسئولان می خواهند مشکلات کرمانشاه شامل گذر زمان شده و به فراموشی سپرده شود.

فلاحت پیشه در خاتمه یادآور شد: مردم توقع دارند حداقل وعده های داده شده توسط مسئولان عملیاتی شود تا شاید مرهمی بر درد کسانی باشد که خانه و کاشانه خود را در اثر زلزله از دست داده اند.

ارسال نظرات