خبرهای داغ:

نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرستان جاجرم برگزار شد

نماز عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه شهرستان جاجرم به امامت حجت الاسلام موسوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۵۸۱۸
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

 

به گزارش خبر گزاری بسیج؛  نماز عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه شهرستان جاجرم به امامت حجت الاسلام موسوی برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان جاجرم با اشاره به گرامیداشت هفته قرآن و عترت اظهار داشت: اگر می خواهیم بیمه شویم در برابر دشمنان باید میزان تمسک به قران و عترت را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه قرآن و اهل بیت ریسمان الهی است گفت: برای نجات از تلاطم دنیا نیاز داریم به ریسمان  قرآن و عترت چنگ بزنیم.

حجت الاسلام موسوی با برشمردن وظایف مسلمانان در برابر قران افزود: پدر و مادر وظیفه دارند قرآن خواندن را به فرزندانشان یاد بدهند.

وی با اشاره به اجلاس سراسری نماز گفت: مقام معظم رهبری تاکید ویژه داشتند به اهتمام به نماز الحمدالله زیر ساخت هایی خوبی در کشور از جمله مساجد و وجود طلبه ها برای اقامه نماز وجود دارد.

خطیب نماز جمعه جاجرم با اشاره به جنگ یمن و عربستان ابراز داشت:  عربستان از هر نوع حمله و کشت و کشتار دریغ نکرد و آمریکا موضعی نگرفت اما به محض اینکه یمن یک موشک انداخت چه هجمه های وارد کردند و ایران را متهم کردند که موشک به یمن داده است.

وی با اشاره به حاشیه هایی که عده ای علیه شخص رئیس قوه قضاییه درست کردند و مجتهد بودن این شخص را زیر سوال بردند گفت : این افراد در جایگاهی نیستندکه اینگونه آب به آسیب دشمنان بریزند و هر کسی که در مسیر ولایت قرار نگیرد مردم او را ادب خواهند کرد.

موسوی با اشاره به حقوق شهروندی تصریح کرد: البته ما تشکر می کنیم برای تشکیل حقوق شهروندی اما امروز حقوق شهروندی فقط برای حقوق سیاسی نیست بلکه حقوق شهروندی در مسئله اقتصادی هم رعایت کنید.

وی با تاکید بر اینکه کافیست اقتدار نظامی را به رخ آمریکا بکشانیم گفت: دیدید وقتی که آمریکا از پس اقتدار کره شمالی بر نیامد گفت حاضریم به مذاکره بنشینیم.

وی با اشاره به زلزله های اخیر گفت: ضرورت دارد اصول فنی مهندسی را رعایت کنیم و برای حفظ سلامت واجب است ساختمان ها را مستحکم بسازیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها