خبرهای داغ:
حجت الاسلام شریعتی نژاد امام جمعه شهر قاضی در خطبه اول نماز جمعه این هفته ، سلب راحتی وآسایش از آدمی را از آثار کینه خواند و عنوان کرد:کسی که از درون آرامش نداشته باشد. آسایش خود وخانواده را به خطر می اندازد.
کد خبر: ۸۹۶۵۸۱۶
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام شریعتی نژاد امام جمعه شهر قاضی در خطبه اول نماز جمعه این هفته ،  سلب راحتی وآسایش از آدمی را از آثار کینه خواند و عنوان کرد:کسی که از درون آرامش نداشته باشد. آسایش خود وخانواده را به خطر می اندازد.

وی با بیان این که  از آثار دیگر کینه این است که دین را در دل انسان معیوب و زشت می کند، اظهار کرد: کسی که دین را به تمسخر گیرد، به هلاکت  می رسد. زیرا آن چیزی که به آدمی زیبائی درونی می دهد، دین است که در اصطلاح علما اخلاق می گویند، فلانی صورت وسیرت زیبائی دارد.

وی تصریح کرد: سیرت زیبا کنایه از دینداری زیبا است. اما آدم کینه توز به وسیله کینه این زیبائی را تبدیل به زشتی می کند. به طوری که آدم از خودش و از دینداریش متنفر می گردد.آنگاه اسباب هلاکتش را با دست خودش فراهم می کند.

حجت الاسلام شریعتی نژاد با اشاره به کلام نورانی حضرت عیسی مبنی بر عوامل نابودی و انحراف جامعه دینی گفت: ناسازگاری با دین، تجاوز به حدود و تعالیم دین و نافرمانی از دستورات خداوند متعال، امروز این هر سه عامل در دنیای مسیحیت ومسلمانان وجود دارد.

امام جمعه شهر قاضی بیان کرد: اگر مردم به وظایف دینی، انقلابی واسلامی در عرصه های سیاسی از دستورات خداوند سر پیچی نکنند، ظالمان  بر سرشان مسلط نمی شود.

وی تصریح کرد: هنگامی که جامعه به فرمان ولایت گوش جان نسپارد و به حقوق یکدیگر تجاوز کنند ، دشمن برآنان مسلط می شود و بلایای آسمانی هم نازل می گردد.

امام جمعه قاضی با بیان این که با پشت کردن به انقلاب و ارزش های دین اسلام به حقوق یکدیگر تجاوز و تعدی می کنیم، گفت: هم چنین نافرمانی نسبت به دستورات ولایت این می شود که دشمن برما مسلط شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها