خبرهای داغ:
امام جمعه آشخانه:

ترویج فرهنگ ایثار اهرم مقابله با شبیه خون فرهنگی است

امام جمعه آشخانه بر تقویت و زنده نگه داشتن حماسه 9 دی به عنوان موضوع سیاسی مهم تاکید کرد و گفت: تاریخ و فتنه های فتنه گران را نباید به دست فراموشی سپرد در غیر این حتما سیلی خواهیم خورد.
کد خبر: ۸۹۶۵۸۰۴
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام احمدزاده امام جمعه شهر آشخانه در مراسم یادواره شهدای طلبه و دانشجوی شهرستان مانه و سملقان، با بیان اینکه شهید، جاودانه، رستگار، ابدی و هم نام خداوند متعال است، اظهار کرد: یادواره های شهداء، اقدامی عظیم و درخور تقدیر است و رنج و تلاش برگزاری یادواره ها و زنده نگهداشتن یاد و خاطرات آن ها، پاداشی کمتر از شهادت ندارد.

حجت الاسلام احمدزاده خطاب به کسانی که از سخنان سیاسی در یادواره ها ممانعت می کنند، گفت: مگر می شود محفل شهداء را بدون موضوعات سیاسی برگزار کرد.

وی افزود: برای آن که نسبت به دشمنانِ شهداء و فرزندانمان آگاه باشیم باید آن ها و فعالیت هایشان را بشناسیم

وی هم چنین تصریح کرد: باید مسائل سیاسی، خباثت و توطئه های دشمنان را در راستای دشمن شناسی و افزایش بصیرت جامعه در چنین محافلی تبیین کرد.

امام جمعه آشخانه بر تقویت و زنده نگه داشتن حماسه 9 دی به عنوان موضوع سیاسی مهم تاکید و عنوان کرد: تاریخ و فتنه های فتنه گران را نباید به دست فراموشی سپرد در غیر این حتما سیلی خواهیم خورد.

حجت الاسلام احمدزاده با بیان این که روز وحدت حوزه و دانشگاه متعلق به شهیدان مفتح، باهنر، مطهری و شهید بهشتی است، خاطر نشان کرد: این عالمان در حوزه های علمیه تربیت و به دانشگاه های علمی و حوزوی برکت و رونق بخشیدند.

هادی جهانی رئیس دانشگاه پیام نور واحد آشخانه، تنوع بخشی به برنامه های فرهنگی را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و پایداری در جامعه ی اساتید و دانشجویی را از اقدامات دانشگاه خواند و گفت: دشمنان و برنامه ریزان غربی بواسطه شبکه های ماهواره ای و فضاهای مجازی در صدد حربه فرهنگی به جامعه هستند که با اشاعه ایثارگری ها و سیره ی شهدا و رزمندگان، یارای مقابله با نظام را نخواهند داشت.

جهانی اهرم مقابله با شبیه خون فرهنگی علیه انقلاب اسلامی را ترویج فرهنگ ایثار و پایداری در نسل جوان دانست و بیان کرد: با فعالیت ها و راهکارهای مناسب و تبیین اهداف در راستای آرمان های انقلاب، می توان ایثارگری، تقوا و ایمان را در قشر اساتید و دانشجو ارتقاء داد.

وی با بیان این که رسالت اصلی دانشگاه ها، حفظ اهداف شهدا و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: دشمنان با جنگ پیشرفته و ترویج فرهنگ ابتذال غربی، فرهنگ اسلامی ایرانی را کم رنگ تر می کند.

جهانی تصریح کرد: اساتید و جوانان باید هوشیار باشند و برنامه های فرهنگی در قالب پاسخ به شبهات دانشجویان در اولویت قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها