نماینده مردم نهاوند در گفت‎و گو با «بسیج»:
بهرام نیا گفت: باید کمک کنیم تا آن ظرفیت‎های قانونی را که در راستای تقویت این نیروهای بسیجی است، نقص و کاستی‎های آن را برطرف کنیم تا بتوانیم همیشه از این نیروی زبده و همیشه در میدان استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۹۶۵۸۰۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج بیان کرد: بسیج به عنوان یک سوپاپ اطمینانی است که هر لحظه‎ای احساس خطری نسبت به نظام چه درارتباط با تهدیدات نظامی، چه تهدیدات سیاسی و اقتصادی وجود داشته باشد بسیج بلافاصله ورود پیدا می‎کند و خطر جدی را رفع می‎کند.

نماینده مردم نهاوند با بیان اینکه بسیج در عرصه‎های مختلفی چون اردوهای جهادی، فقر زدایی و... ورود داشته عنوان کرد: بسیج یک ظرفیت عظیمی است که باید همه مسوولین قدر این ظرفیت را بدانند که در راستای با تقویت نیروی مختص و کارآمد و آماده و همیشه در صحنه هر زمانی که لازم بوده که درعرصه‎های گوناگون عرض اندام کند ورود کرده است و لو با تقدیم جانش.

بهرام نیا در خاتمه خاطرنشان کرد: ازاین جهت باید از این ظرفیت به عنوان یک موهبت الهی استفاده و کمک و همراهی کنیم تا آن ظرفیت‎های قانونی را که در راستای تقویت این نیروهاست اگر کم و کاستی دارد خلا، نقص و کاستی‎هایش را برطرف کنیم تا بتوانیم همیشه از این نیروی حاضر، زبده و پا به رکاب و همیشه در میدان استفاده کنیم.

 

خبرنگار: بهزاد مهرکش

ارسال نظرات