بهره مندی خدمات فرهنگی به بیش از 80 مددجوی کمیته امداد در گلوگاه

رئیس کمیته امداد گلوگاه با اشاره به اینکه ۳۸۱ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گلوگاه از خدمات آموزشی و فرهنگی در ۹ ماهه امسال بهره‌مند شدند، افزود: کارگاه آموزشی و آگاهی بخشی به منظور توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۵۷۹۱
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدرضایعقوبی رئیس کمیته امداد گلوگاه با اشاره به اینکه ۳۸۱ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گلوگاه از خدمات آموزشی و فرهنگی در ۹ ماهه امسال بهره‌مند شدند، افزود: کارگاه آموزشی و آگاهی بخشی به منظور توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد از زنان سرپرست خانوار از این خدمات بهره مندشدند، افزود:خدمات آموزشی و فرهنگی با موضوعات تقویت امید، تاب آوری، افزایش نگرش‌های مثبت، رویکرد تعالی رفتار‌های معنوی و معیار‌های صحیح انتخاب همسر به مددجویان تحت حمایت در این شهرستان ارائه شد.

وی گفت: ۲۳۰ نفر از دختران درآستانه ازدواج، زنان سرپرست خانوار ومجریان طرح‌های اشتغال در این مدت از مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی با موضوعات پیشگیری از اعتیاد، مهارت‌های زندگی بهره‌مند شدند.

یعقوبی با اشاره به اینکه ۲۱۵ نفر دانش آموز و دانشجو در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، افزود: برای نخستین بار امسال کارگاه کوهستان که تلفیقی از دوره‌های آموزشی فرهنگی و اشتغال است در مناطق بالادست و صعب العبور این شهرستان با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از مددجویان در حال برگزاری است.

هزارو ۳۰۵ خانوار در گلوگاه تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که از کلیه خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها