اقامه نماز جماعت مدیران در ادارات الگو یی مناسب برای کارکنان و ارباب رجوع است

حجت ‌الاسلام ناصر شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بر اهمیت اقامه نماز جماعت در ادارات مازندران تاکیدکرد و گفت: برخی ادارات نباید عواملی همچون نبود فضای مناسب را برای اقامه نماز بهانه کنند.
کد خبر: ۸۹۶۵۷۷۸
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت ‌الاسلام ناصر شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بر اهمیت اقامه نماز جماعت در ادارات مازندران تاکیدکرد و گفت: برخی ادارات نباید عواملی همچون نبود فضای مناسب را برای اقامه نماز بهانه کنند.

وی افزود: همچنان که گسترش نماز جماعت و برپایی آن از سوی استاندار مازندران تأکید می‌شود امیدواریم این امر موردتوجه ادارات و نهادهای دیگر هم قرار گیرد.

حجت‌ الاسلام شکریان با اشاره به اینکه اقامه نماز اول وقت توسط مدیران دستگاه‌ها می‌تواند الگوی مناسبی برای دیگر کارکنان و مراجعان باشد، گفت: متأسفانه در برخی ادارات باوجوداینکه فضای کافی برای اقامه نماز جماعت وجود دارد اما دقت لازم در این زمینه وجود ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: انتظار داریم با دستورالعملی که برای این ادارات تعیین‌ شده و بر اساس آیین‌ نامه، مدیران و کارکنان دستگاه‌ ها بر اقامه نماز اول وقت دقت کافی را داشته باشند.

حجت‌ الاسلام شکریان گفت: دستگاه‌ها و شهرستان‌ هایی که در این زمینه در حد مطلوب نیستند، در ارزیابی‌ ها موردتوجه قرار گیرند و به مدیران استانی در این زمینه تذکر لازم داده شود تا به این فریضه با جدیت پرداخته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار