خبرهای داغ:
جلسه ستاد بزرگداشت نهم دی شهرستان برگزار و مقرر شد مراسم ویژه ای در روز جمعه هشتم دی ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده نرمی برگزار شود.
کد خبر: ۸۹۶۵۷۴۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، جلسه ستاد بزرگداشت نهم دی شهرستان برخوار با حضور مسئولان در محل دفتر امام جمعه دولت آباد برگزار شد.
این جلسه با هدف برنامه‌ریزی و هماهنگی مراسم های ویژه یوم الله نهم دی به ریاست امام جمعه دولت آباد و با حضور نماینده فرماندار، بخشدار مرکز شهرستان و مسئولان دستگاه ها و نهادهای اجرائی آغاز شد و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص بزرگداشت مراسم روز بصیرت و میثاق امت با ولایت (نهم دی ماه)، مواردی به تصویب رسید.
طبق مصوبات این جلسه، مراسم بزرگداشت نهم دی با محوریت ائمه جمعه شهرستان و هماهنگی بخشداران و سایر اداره ها و نهادها در شهرهای تابعه برگزار می شود، همچنین مراسم ویژه ای با تجمع و حضور اقشار مختلف امت حزب الله، مسئولان و کارکنان دستگاه ها و نهادها و خانواده های آنان در روز جمعه هشتم دی ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در محل آستان مقدس امامزاده نرمی برگزار می شود و سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده مردم شهرستان دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی است.
نواختن زنگ بصیرت در روز نهم دی ماه در مدارس، برگزاری گفتمان دینی و انقلابی و نشست های بصیرتی با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی و کرسی های آزاد اندیشی در مدارس و دانشگاه ها از روز شنبه دوم دی ماه با هماهنگی بسج دانشجوئی و دانش آموزی، برپایی نمایشگاه های بصیرتی و برگزاری مسابقات مقاله نویسی در سطح مدارس و دانشگاه ها از دیگر مواردی بود که در این جلسه مصوب شد.
همچنین مقرر شد گفتمان دینی، انقلابی و نشست های بصیرتی در مساجد سطح شهرستان به مدت یک هفته هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء نیز اجرا شود.
در پایان مقرر شد شهرداری ها نسبت به فضا سازی سطح شهر، نصب بنر های بصیرتی و مرتبط با نهم دی و بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در معابر و میادین اصلی و انجام تبلیغات مراسم ها اقدام کنند و مسابقات ورزشی و همایش پیاده روی نیز در شهرستان برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها