مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان فردیس مطرح کرد ؛
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان فردیس گفت : فتنه سال ۸۸ محصول سال‌ها تلاش دشمنان و از قبل برنامه‌ریزی شده بود و موضوع تقلب در انتخاب اسم رمز دشمنان و سران فتنه ۸۸ بود .
کد خبر: ۸۹۶۵۷۳۳
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام و المسلمین رضا زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) در جلسه هدایت سیاسی که با حضور پایوران و بسیجیان این ناحیه برگزار شد ضمن عرض تبریک بمناسبت ولادت سید الکریم  حسنی گفت:فتنه سال 88 محصول سال‌ها تلاش دشمنان و از قبل برنامه‌ریزی شده بود و موضوع تقلب در انتخاب اسم رمز دشمنان و سران فتنه 88 بود.

وی افزود :ما در آستانه ۹ دی هستیم روزی که در بین ملت ما ، روز بصیرت سیاسی معرفی شده روزی که نماد اگاهی در بین مردم بوده است نباید فراموش کنیم فتنه سال ۸۸ را که واقعا هدف آن بی بصیرت ها براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود .

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع)  تصریح کرد : مسلماً جنگ نرم و فتنه سخت‌تر از جنگ سرد بود چون در جنگ سرد سر دشمن و خودی مشخص است و نیروهای خودی دچار گمراهی نمی‌شوند اما در جریان فتنه ممکن بود ما به جای سیره دشمن سیره دوست را قرار دهیم و به جای دفاع از کشور و وطن به نفع دشمن عمل کنیم به همین خاطر شرایط غبارآلودی که شرایط فتنه ایجاد کرده بود لازم است که حرکات دشمن در فریب افکار عمومی برای مردم بیان و حقیقت روشن شود.

حجت الاسلام رضا زاده اظهار داشت : فتنه گران نظام اسلامی را تا لب پرتگاه کشاندند، البته این افراد فتنه گر داخلی بازیچه فتنه گران خارجی شدند و اینها دانسته یا ندانسته سوار این موج خیانت شدند و خسارات بزرگی را به نظام اسلامی متحمل کردند.

وی ادامه داد : هوشیاری ملت ایران و رهبری و هدایت پیامبر گونه مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی را از یک خطر بزرگ نجات دادند و تبلور این پیروزی روز ۹ دی بود .

وی با اشاره به اینکه دشمنان به بهانه‌های مختلف می‌خواهند به ملت ما ضربه بزنند تاکید کرد: استکبار جهانی دست بردار نیست و خواسته دشمن دشمنی است و با هر ابزاری می‌خواهد به ملت ایران و نظام اسلامی که سرمایه اصلی این نظام است ضربه بزنند اما آنچنان که به اعتماد مردمی اهمیت قائل هستیم به منافع زیرزمینی و مادی اهمیت نمی‌دهیم

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع)در پایان گفت: حماسه 9 دی ماه فتح‌الفتوح جنگ نرم دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بوده و حماسه 9 دی ماه محاکمه ملی ایران از سران فتنه و خط پایانی بر جریان‌های فتنه‌ای بود.

 
خبرنگار بسیجی : مختاری

 

ارسال نظرات