مدال آسیایی دختر آملی هدیه به خانواده شهید مقاومت

مدال آور نوجوان آملی هدف اهدای مدال به خانواده شهید مدافع حرم را پاسداشت مقام شامخ شهیدان و بازماندگان دفاع از حریم اهل بیت دانست و گفت: پس از کسب قهرمانی مسابقات اورآسیا بسیار مصمم شدم تا این نشان را به خانواده شهید قره محمدی مدافع حرم تقدیم کنم.
کد خبر: ۸۹۶۵۷۱۹
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، " مهدیه نادری" ورزشکار 15 ساله آملی روز شنبه این نشان را با همراهی چند نفر از ورزشکاران، مربیان ، هیات ورزش های رزمی ومدیران ادارات ویادگاران هشت سال دفاع مقدس شهرستان آمل به دختر"مهدی قره محمدی" شهید مدافع حرم تقدیم کرد.
این ورزشکار درزمان اهدای مدال خود به این دخترشهید قره محمدی گفت : این مدال را به خانواده شهید مدافع حرم قره محمدی تقدیم می کنم که قهرمانان واقعی این عزیزان هستند.
"مهدی قره محمدی" افزود: همانطور که شهید قره محمدی و دیگر هموطنان شجاع ما در دفاع از حریم اهل بیت(ع) با از خودگذشتگی، ایثار و رشادتشان افتخارآفرینی کردند، من هم با تمام وجود برای کسب مدال های بیشتر وشاد کردن دل هموطنان عزیزم تلاش خواهم کرد.
وی هدف از این اقدام را پاسداشت مقام شامخ شهیدان وبازماندگان دفاع از حریم اهل بیت دانست و گفت: پس از کسب قهرمانی مسابقات اورآسیا بسیار مصمم شدم تا این نشان را به خانواده شهید قره محمدی مدافع حرم تقدیم کنم.
نادری ادامه داد، شهدا وجانبازان ایران اسلامی با نثارجان وسلامتی جسمی خود که مهمترین وارزشمندترین سرمایه هرانسانی است ، درحفظ ارزشهای دین وکشورو حریم اهل بیت واسلام فداکاری کردند ، تا ما امروز در جامعه امنیت و آسایش داشته باشیم.
وی اضافه کرد: قهرمانان واقعی شهدا و جانبازانی بودند که، درمسابقه وامتحان الهی پیروزوسربلند بیرون آمدند و رنگین ترین مدال را که شهادت است ازخداوند متعال کسب کردند،اهدای این مدال به خانواده شهید مدافع حرم به این نیت بود که نشان بدهم که ماهم به یاد شهدا و جانبازان قدردان رشادتهای آنها هستیم.
وی خاطرنشان کرد:اهدای این مدال کمترین وناچیزترین کاری است که می توانم انجام بدهم ،من از دیدار وملاقات با خانواده این شهید وازصبرواستقامت این خانواده روحیه گرفتم واز خدا می خواهم که ما را ادامه دهنده راه شهدا قرار دهد.
دختر شهید قره محمدی هم از این اقدام ورزشکار آملی دراهدای مدال به نیت شهید مدافع حرم را اقدامی ستودنی وارزشمند خواند وبرای آینده ورزشی " مهدیه نادری" در مسابقات مهم آرزوی موفقیت کرد.
سردار شهید مدافع حرم "مهدی قره محمدی" از تکاوران تحصیل کرده یگان صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود درسال 94 درسوریه به درجه جانبازی نائل آمد.
او درحالی که فرماندهی یکی از محورهای عملیاتی را برعهده داشت، در حین پاکسازی مناطق از لوث تروریست‌های تکفیری در شهر دیرالزور به فیض شهادت نائل شد.
پیکراین شهید روز 26 آذرماه در قطعه شهدای مدافع حرم آمل به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها