خبرهای داغ:
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شاهین شهر و میمه، گفت: مریم فریور مربی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شاهین شهر، در نخستین جشنواره ملی فراتر از مهارت، رتبه دوم پژوهشگر برتر مهارتی کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۸۹۶۵۷۱۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴
به گزارش خبرنگار بسیج از شاهین شهر، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان شاهین شهر و میمه در گفتگو با خبرنگار بسیج از برگزاری جشنواره ملی فراتر از مهارت خبر داد و افزود: به مناسبت هفته پژوهش و فناوری نخستین جشنواره ملی فراتر از مهارت (داستان‌های موفقیت) به همراه تجلیل از پژوهشگران برتر مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در مرکز تربیت مربی سازمان برگزار شد.
سید علیرضا مظفری، هدف از برگزاری این جشنواره را توسعه و ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و کار و کارآفرینی بیان کرد و افزود: مریم فریور مربی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شاهین شهر موفق شد رتبه دوم پژوهشگر برتر مهارتی کشور را در این جشنواره کسب کند.
وی افزود: پروانه محقق مربی استان چهارمحال و بختیاری رتبه اول، مریم فریور مربی استان اصفهان (مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شاهین شهر) نفر دوم، علیرضا رحمانی مربی استان قزوین و سیده زهرا میرمحمد رضایی مربی استان زنجان بطور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان شاهین شهر و میمه با تاکید بر لزوم مهارت آموزی مبتنی بر پژوهش محوری خاطرنشان کرد: مهارت آموزی بدون پژوهش و تنها بر اساس دانستنی‌های ذهنی، نمی‌تواند پیشرفت‌های لازم را داشته باشد.
مظفری به تاثیر مهارت آموزی و نقش آن در کارآفرینی و اشتغال اشاره کرد و افزود: اگر نظام آموزشی ما به سمت مهارت آموزی و توانمند کردن نیرو‌های کارآمد انسانی به پیش برود ما نه تنها در علوم و تکنولوژی‌های جدید بلکه در بازار کسب و کار نیز می‌توانیم موفق باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها