خبرهای داغ:
سرهنگ قریشی با اشاره به بهره گیری دشمن از نبود آگاهی و بصیرت لازم مردم در مسائل مختلف و تحریف وقایع، گفت: روشنگری و تبیین حقایق، در مراسم گرامیداشت نهم دیماه، توطئه دشمن در ایجاد فتنه جدید را ناکام می کند
کد خبر: ۸۹۶۵۷۱۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از شاهین شهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه، با اشاره به حماسه بزرگ ملت ایران در نهم دی ماه سال ۸۸، گفت: پس از انتخابات پرشور سال ۸۸ که با مشارکت بالای مردم برگزار شد، متاسفانه عده‌ای از افراد با بی اعتنایی به آرای مردم با ایجاد فتنه، آشوب، بی قانونی و بی نظمی حوادث تلخی را رقم زدند.
سرهنگ دوم پاسدار، سید احمد قریشی اضافه کرد: هرچند عوامل و هسته اصلی فتنه سال ۸۸ در تبعیت از نقشه دشمنان حرکت می‌کردند، اما بسیاری از افراد حاضر در بی نظمی‌های فتنه ۸۸ از لایه‌های پنهان فتنه خبر نداشتند و اسیر دست دروغ‌ها و صحنه سازی جعلی سران نفاق و تزویر قرار گرفته بودند.
وی ادامه داد: با گذشت زمان و آشکار شدن نقشه‌های پلید سران فتنه و پشت پرده حوادث و موضع گیری‌های دشمنان، یک بصیرت و آگاهی خوب در مردم پدید آمد و فریب خوردگان به اشتباه خود پی بردند و خودشان را از همکاری با فتنه گران مغرض کنار کشیدند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه، حوادث روز عاشورا در فتنه سال ۸۸ را عامل مهمی برای پی بردن مردم به آمریکایی بودن سران فتنه دانست و افزود: مهمترین عامل ریشه کن شدن فتنه سال ۸۸ بصیرت مردم بود که با روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب در مردم ایجاد شد و در حماسه نهم دیماه متبلور شد و اگر آن بصیرت در مردم اتفاق نمی‌افتاد، چشم فتنه هم کور نمی‌شد.
وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص لزوم بصیرت افزایی، گفت: حضرت امام خامنه‌ای فرمودند: بصیرت مهم است و دانستن و فهمیدن آن نیز مهم است و اگر واقعیت برای مردم بازگو شود بهترین تصمیم را خواهند گرفت، بنابراین روز نهم دی از ایام الله انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و لازم است تا به این موضوع پرداخته شود.
سرهنگ قریشی، با اشاره به تلاش دشمن و پیاده نظام آن برای تطهیر چهره پلید سران فتنه و بازگرداندن آن‌ها به مسند امور و تاکید بر لزوم روشنگری، اظهار کرد: حقایق باید برای مردم بازگو و تبیین شود تا با عمیق‌تر شدن بصیرت مردم توطئه‌های دشمنان نیز خنثی شود.
وی با تأکید بر لزوم یادآوری حقایق به مردم و جامعه و توجه بیشتر به دقت در وقایع تاریخی برای جلوگیری از تحریف آن‌ها از سوی دشمن و القای موارد نادرست و خلاف واقع به مردم، تصریح کرد: در دهه ۶۰ تعدادی از منافقان با عملیات مسلحانه ارزشمندترین نیرو‌های انقلاب را ترور کردند.
وی مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دیماه را مصداق جلسات روشنگری و بصیرت افزایی برای مقابله با سم پاشی‌های استکبار دانست و ابراز کرد: لازم است تا از این فرصت برای تبیین حقیقت در مسائل پیش رو استفاده شود تا دشمن نتواند در آینده ‏ فتنه‌های جدید را ایجاد کند.
سرهنگ قریشی از برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه نهم دیماه، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب، دبیر قرارگاه عمار (ره) در هفتم دی بعد از نماز مغرب و عشاء، در مسجد فاطمیه (س) شاهین شهر خبر داد و از عموم شهروندان و مردم مومن و انقلابی دعوت کرد که در این مراسم شرکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها