خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد

مقاومت مدیرانه تنها راه نجات منطقه از چنگال مستکبر

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان شکل‌گیری جمعیتی با افکار الهی به نام تفکر مقاومت در غرب آسیا را نشانه پذیرش سیاست‌های اسلامی دانست و گفت: تنها راه نجات منطقه از چنگال مستکبر مقاومت مدیرانه است.
کد خبر: ۸۹۶۵۶۵۲
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹

تنها راه نجات منطقه از چنگال مستکبر مقاومت مدیرانه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری با سرکشی از پایگاه‌های ادارات شهر قهاوند در جمع بسیجیان ادارات شهر قهاوند با اشاره به آخرین وضعیت سیاسی منطقه غرب آسیا اظهار داشت: تمرکز استکبار جهانی برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان و ساکنین این منطقه و تثبیت حضور دائمی خود در منطقه است.

وی با اشاره به سناریوهای شوم آنان سیاست چماق و هویج را سیاستی نخ نما از سوی استکبار دانست و گفت: راه غلبه بر افکار پلید آنان بصیرت، حضور همیشه در صحنه و بیداری همراه با صلابت و اقتدار است.

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان شکل‌گیری جمعیتی با افکار الهی به نام تفکر مقاومت در غرب آسیا را نشانه پذیرش سیاست‌های اسلامی دانست و ابراز داشت: تنها راه نجات منطقه از چنگال مستکبر مقاومت مدیرانه است.

وی با بیان اینکه آنان که به دنبال جای انداختن جدال تیمی و کوچک غربی کشورهای منطقه بودند اکنون رها شده‌اند، افزود: مکر سیاست‌های استکبار جهانی باعث شکل‌گیری کامل تیمی و قدرت نمایی آنان در منطقه در قالب سپاهیان جهان اسلام شد.

امیری یادآور شد: ظهور ارتش مقتدر جهان اسلام با نیروهای شهادت طلب آن خط درسی بر همه شیطنت‌های استکبار داد و سدی آهنین را مقابل نفوذ آنان ایجاد کرده و حلقه محاصره آنان را هر لحظه تنگ‌تر می‌کند تا شاهد برکناری آنان و بهره‌مند شدن همه مردم جهان از نعمت اسلام در دین مبین اسلام شوند.

وی تصریح کرد: اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل آخرین میخ بر تابوت رژیم اسرائیل است.

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان مجهز شدن به علم روز و بارگذاری مطالب دقیق و درست را راهی برای غلبه بر دسیسه‌های دشمن دانست و افزود: امروز سنگین ترین وظیفه بر دوش کارگزاران و کارمندان بسیجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات