خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) سپاه ناحیه همدان خبر داد
فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) سپاه ناحیه همدان از تهیه ۳ قلم جهیزیه برای نوعروسان خانواده ‌های نیازمند در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۵۶۴۰
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴

تهیه ۳ قلم  جهیزیه برای نوعروسان خانواده‌های نیازمند در همدانمهری اسدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اجرای طرح پیوند آسمانی اظهار داشت: در راستای ساماندهی کمک‌های مردمی برای سهولت امر خیر و خداپسندانه  ازدواج جوانان نیازمند، پایگاه حضرت آمنه(س) شهرک فرهنگیان اقدام به تهیه جهیزیه کرده است.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف ترویج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در برپایی ازدواج آسان اجرا می‌شود، گفت: تداوم چنین حرکت‌هایی توسط بسیج می‌تواند موجب گسترش این فرهنگ به سایر اقشار نیز شود.

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) سپاه ناحیه همدان با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ازدواج آسان و آگاهانه در جامعه تصریح کرد: به طور قطع این امر موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود که امیدواریم این سنت حسنه در جامعه تسری و فرامین مقام معظم رهبری در راستای تحکیم بنیان خانواده ها و ترویج ازدواج آسان تحقق یابد.

وی از تهیه ۳ قلم جهیزیه برای نوعروسان خانواده نیازمند در سطح شهرک فرهنگیان در سال جاری خبر داد و عنوان کرد: علاوه بر تهیه دو قلم جهیزیه طی چند ماه اخیر، امروز نیز یک قلم جهیزیه برای نوعروس خانواده نیازمند تهیه و در اختیار آنان قرار گرفت.

اسدی با بیان اینکه طی سال گذشته ۶ قلم جهیزیه برای نوعروسان خانواده نیازمند تهیه شد، گفت: اجرای طرح پیوند آسمانی از برنامه های منسجم پایگاه است.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های پایگاه حضرت آمنه(س) در راستای تحکیم بنیان خانواده‌ها خاطرنشان کرد: تبلیغ و تشویق جوانان به برپایی ازدواج آسان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سبک زندگی ایرانی اسلامی، مشاوره قبل و بعد از ازدواج و کاهش آمار طلاق از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات