معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در 48 ساعت گذشته 46 سارق و خرده فروش مواد مخدر در استان دستگیر شده و در اعترافات خود به 44 فقره انواع سرقت اعتراف كردند.
کد خبر: ۸۹۶۵۶۳۰
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به نقل از پلیس، سرهنگ سیامک قاسمی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: طرح‌های انتظامی بخش پلیس، همواره به مانند گذشته با توجه به بازخوردگیرهای مثبت گرفته شده از شهروندان و ارتقاء رضایت‌مندی عمومی آنان، با جدیت تمام دنبال شده و بی تردید طرح برخورد با سارقان، مواد فروشان و مزاحمان از مهم ترین اولویت های پلیس در اجرای این گونه طرح ها است.

وی افزود:‌ در 48 ساعت گذشته 46 سارق و خرده فروش مواد مخدر در استان دستگیر شده و در اعترافات خود به 44 فقره انواع سرقت اعتراف كردند.

سرهنگ قاسمی با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضایی پس از تشکیل پرونده خاطرنشان کرد: در این عملیات 21 فقره سرقت منزل، مغازه و دیگر اماكن خصوصی، یک دستگاه دوچرخه، خودرو و موتورسیكلت سرقتی ، 14 فقره لوازم و محتویات داخل خودرو، 120 رأس احشام و ... كشف شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی ضمن تقدیر از مشارکت هدفمند شهروندان در اجرای موفقیت آمیز مأموریت‌های مختلف پلیسی خاطرنشان کرد: سامانه ‌تلفنی 110 در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به هموطنان و دریافت گزارش ها و اطلاعات آنان در حوزه نظم و امنیت اجتماعی و برخورد قانونی با هنجارشكنان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات