مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: رژیم غاصب صهیونیستی دشمن اصلی جهان اسلام است و یکی از اهداف اصلی آمریکا و هم پیمانانش از تشکیل و توسعه گروه‌های تروریستی ایجاد حاشیه امن برای رژیم جعلی اسرائیل است.
کد خبر: ۸۹۶۵۶۲۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک در دیدار با بسیجیان حوزه اصناف با اشاره به اقدام ترامپ درخصوص انتقال سفارت این کشور به قدس شریف و رسمیت بخشیدن آن به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی گفت: سران جهان اسلام باید از این اقدام مستکبرانه آمریکا درس عبرت بگیرند و هرگونه ارتباط خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند.

وی با اشاره به اهمیت روشنگری علمای جهان اسلام پیرامون اهداف و برنامه های گروه های تروریستی نظیر داعش، گفت: گرچه داعش در عرصه نظامی شکست خورده اما بازمانده‌های این گروه و حامیان آنان هرگز از تلاش‌های مخرب خود دست بر نخواهند داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک با تاکید بر اینکه در برهه حاضر نقش آفرینی علمای جهان اسلام در مقابله با افکار تروریستی بیش از گذشته دارای اهمیت است، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی دشمن اصلی جهان اسلام است و یکی از اهداف اصلی آمریکا و هم پیمانانش از تشکیل و توسعه گروه‌های تروریستی ایجاد حاشیه امن برای رژیم جعلی اسرائیل و دور کردن اذهان ملت‌های مسلمان از جنایات این رژیم در حق ملت مظلوم فلسطین است.

حجت‌الاسلام عبدی با اشاره به اینکه فلسطین مسئله مشترک تمام ملت‌های مسلمان است، گفت: اتحاد و همبستگی هر چه بیشتر ملت‌های مسلمان در این موضوع و اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین موثرترین راه حل برای به حرکت درآوردن سران کشورهای اسلام و مقابله با رژیم صهیونیستی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک با بیان اینکه این اتحاد و همبستگی جز با تلاش علمای جهان اسلام محقق نخواهد شد، گفت: جوانان مومن جبهه مقاومت با بهره‌گیری از آموزه‌های انقلاب اسلامی در جنگ با رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان و در جنگ با گروه های تروریستی در سوریه و عراق به پیروزی دست یافتند و این باید به عنوان الگویی برای سایر ملت های مسلمان در مسئله فلسطین مطرح شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات