خبرهای داغ:
طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌‌ای این اداره کل منصوب شد.
کد خبر: ۸۹۶۵۵۷۶
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، وحید حسین‌زاده خوش‌زاد به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منصوب شد.

در حکمی که از سوی محمد محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به حسین‌زاده ابلاع شده، ‌آمده است: نظر به تعهد و شایستگی جنابعالی،‌ به موجب این ابلاغ و با حفظ پست سازمانی با رعایت ماده ٩٤ قانون مدیریت خدمات کشوری به سرپرستی امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند منان و توجه به اصول و سیاست‌های فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و با هماهنگی همه بخش‌های اداره کل در تمشیت امور به ویژه خدمت به اصحاب فرهنگ و هنر اقدامات شایسته‌ای را شاهد باشیم. موفقیت جنابعالی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

وحید حسین‌زاده خوش‌زاد"کارشناس علوم ارتباطات و کارشناس ارشد علوم سیاسی است.

از فعالیت‌های اجرایی وی می‌توان به مواردی همچون سردبیر نشریۀ سما، دبیر و سردبیر خبر صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی، مدیر اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی، رئیس ادارۀ مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، مدیر هنرستان هنرهای زیبای استاد ابوالحسن اقبال‌آذر تبریز و مسؤول امور آموزش ادارۀ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی اشاره کرد.

همچنین از فعالیت‌های پژوهشی وی می‌توان به مواردی همچون نگارش کتاب مقبره‌الشعرای تبریز، تحلیل محتوای تیتر روزنامه‌های تبریز، تحلیل و بررسی ماهانۀ مطبوعات تبریز، ارائه و پذیرش مقاله‌ «تاثیر ارتباطات اجتماعی در قیام ٢٩ بهمن تبریز» در همایش علمی «نقش آذربایجان در انقلاب اسلامی ایران» در دانشگاه تبریز، ارائه و پذیرش مقاله‌ «بررسی نقش قدرت سیاسی بر مطبوعات در دوره‌‌ پهلوی دوم» در همایش ملی «بررسی نظری و عملی روابط دولت و ملت در ایران» در دانشگاه علامه طباطبایی،‌ نگارش چندین مقاله در زمینۀ مسائل اجتماعی و سیاسی در طول سال‌های گذشته و مقاله‌های پژوهشی و  همکاری با مراکز علمی و پژوهشی اشاره کرد.

ارسال نظرات