خبرهای داغ:
نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی در آیین کلنگ زنی کلنگ زنی درمانگاه جوان قلعه که زمین آن از سوی یکی از خیران این شهر اهدا شد، با تاکید بر راه اندازی مجمع خیرین سلامت در عجب شیر گفت: خیران در ارتقا سطح سلامت جامعه و گسترش فضای های درمانی و بهداشتی نقش مهمی دارند.
کد خبر: ۸۹۶۵۵۶۷
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرق، علی جلیلی  اظهار کرد: ظرفیت های فراوانی در امور خیریه وجود دارد که با هدایت آن به سمت های مورد نیاز جامعه، می توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.
وی افزود: ارتقا سطح سلامت و کیفی تر شدن خدمات بهداشتی و درمانی در جامعه به ویژه در شهرستان ها، نیازمند ورود خیران سلامت در این عرصه است و مسئولان نیز باید در این راستا زمینه را برای خیران فراهم کنند.
فرماندار شهرستان عجب شیر نیز با اشاره به اینکه این درمانگاه با کمک خیرین سلامت ساخته و با همکاری شبکه بهداشت ودرمان شهرستان تجهیز می شود گفت: این درمانگاه در صورت تامین اعتبار لازم سال آینده بهره برداری می شود.
سید شمس الدین مراثی با اشاره به اینکه دولت در حوزه سلامت بیش از 100میلیارد ریال دراین شهرستان هزینه کرده افزود: ارزش کار خیران سلامت بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم با کمک خیران سلامت بتوانیم عقب ماندگی های عجب شیر را در حوزه بهداشت و درمان جبران کنیم.
وی افزود: زبان از بیان ارزش کار خیران قاصر است و گذشت زمان اهمیت و ارزش این کار آنها را مشخص تر خواهد کرد اما چیزی که مهم است اینکه مردم و خیران باید در عرصه های مختلف در کنار دولت باشند و همکاری کنند.
قطعه زمین اهدایی از سوی الله وردی ناصری خیر جوان قلعه ای ۲ هزار متر مساحت و سه میلیارد ریال ارزش دارد.

ارسال نظرات