امام جمعه تفت گفت: وقتی یمن مظلوم با این اقتدار قلب آل سعود و کاخ ظلم را هدف می گیرد یعنی عربستان در اوج اضمحلال قرار دارد.
کد خبر: ۸۹۶۵۴۹۸
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز با اشاره به حمله موشکی انصارالله یمن، گفت: حمله موشکی جبهه انصارالله یمن به قلب عربستان، نشان دهنده قدرت بی نظیر این جبهه بود.
حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری افزود: وقتی یمن مظلوم با این اقتدار قلب آل سعود و کاخ ظلم را هدف می گیرد یعنی عربستان در اوج اضمحلال قرار دارد و کاری نمی تواند از پیش ببرد.
وی مخالفت سازمان ملل با تغییر پایتخت رژیم اشغالگر اسرائیل را امیدوار کننده دانست و گفت: علی رغم فشارها و لابی ها آمریکا انتخاب قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس با مخالفت سازمان ملل همراه شد و نقش های شوم ترامپ نقش برآب شد.
خطیب جمعه تفت، همچنین وقوع زلزله در تهران را یادآور شد و گفت: خوشبختانه زلزله آسیب جدی به پایتخت وارد نکرد اما وقوع این زلزله فاصله ای تا ایجاد یک فاجعه نداشت و تنها اگر یک ریشتر بیشتر بود شاید امروز شاهد اتفاقات ناگواری در تهران بودیم.
حجت الاسلام غفوری، ادامه داد: باید همه دستگاه های امداد رسان و خدمات رسان برای وقوع چنین حوادثی در جایی مانند پایتخت آمادگی کامل داشته باشند چراکه اتفاق های ناگواری مانند زلزله و... در شهر میلیونی مانند تهران فاجعه آفرین خواهد بود.
وی همچنین ضرورت ادامه کمک های مردمی به زلزله زدگان کرمانشاه را متذکر و اذعان داشت: زلزله زدگان کرمانشاه نباید فراموش شوند؛ مردم کرمانشاه در این فصل سرد نیازمند اسکان موقت هستند که ان شالله با حمایت های متداوم مردم این مشکل هم مرتفع شود.
خطیب جمعه تفت همچنین اشاره ای به هفته سوادآموزی هم داشت و گفت: نهضت سواد آموزی مولود انقلاب و از برکاتی است که به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب پایه‌گذاری شده است و انتظار می رود دستگاههای اجرایی و آحاد مردم ما را در این راستا یاری کنند .
سالروز شهادت آیت الله غفاری، وفات حضرت معصومه و توجه به تزکیه نفس و صفات اخلاقی از دیگر محورهای نمازجمعه تفت بود.

ارسال نظرات