فرمانده یگان هواپیمایی حفاظت فرودگاه‌های استان بوشهر:

کوچکترین تعرض استکبار با برخوردی قاطع پاسخ داده می‌شود

فرمانده یگان هواپیمایی حفاظت فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: کوچکترین تعرض استکبار با برخوردی قاطع پاسخ داده می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۵۴۹۴
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ محمد رضا سلمان‌پور  در همایش ورزش و سلامت خانواده سپاه، اظهار داشت: اگر بهداشت جسمی و روحی به معنای واقعی در هر جامعه‌ای حفظ شود میزان توانایی‌ها و قابلیت افراد بیشتر رشد خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه ما برای تاثیر مثبت ورزش بر سلامت خانواده سپاه و توسعه آن برای تامین نشاط و سلامتی این خانواده برنامه‌های مهمی داریم، ادامه داد: ورزش یکی از ضروریات زندگی است لذا برگزاری این چنین برنامه‌هایی برای ارتقاء سلامت جامعه تاثیر گذار بوده و بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

سلمان‌پور با بیان اینکه سلامت برای انسان‌ها خصوصاً پاسدارانی که مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند بسیار ضروری است، گفت: باید خانواده بزرگ ایرانی از لحاظ روحی و جسمی در اوج سلامت باشند.

فرمانده یگان هواپیمایی حفاظت فرودگاه‌های استان بوشهر افزود: آن چیزی که برای تمام جوامع به‌ویژه جامعه اسلامی ما بسیار مهم است امنیت و سلامت شهروندان است و این دو نعمت بزرگ خدادادی است که همواره از آن بهره مندیم اما متاسفانه کمتر قدر آن را میدانیم.

سلمان‌پور با تاکید بر اینکه  ورزش و سلامتی مردم در زندگی بسیار ضروری و حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: امنیت یک نعمت خدادادی است که این لطف خدا و توانمندی نیروهای مسلح و هوشمندی نیروهای سپاه است که در همه عرصه‌ها نسبت به رصد و مقابله با بدخواهان در همه عرصه‌ها اقدام می‌کنند و باعث امنیت مردم در جامعه و استان خواهند بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه استکبار از توانمندی‌های سپاه در هراس است، گفت: استکبار بداند که اگر بخواهد در مقابل نظام ایران اسلامی کوچک‌ترین تعرضی داشته باشد او را در هوا، و زمین و دریا به شدت و با قاطعیت برخورد کرده و با شکست‌های سنگینی مواجه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات