فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذربااشاره به اینکه مردم ایران در ۹ دی ماه سال ۸۸ حماسه‌ای عاشورایی آفریدند، گفت: اینروز نماد پایمردی و ولایتمداری مردم ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۶۵۴۹۰
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
سیداسدالله امامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار بسیج اشکذر درباره ۹ دی گفت:مردم ولایتمدار ایران اسلامی در این روز نشان دادند که همواره برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در صحنه هستند و حتی ذره‌ای از آرمان‌های اولیه خود دور نشده‌اند.
وی از روز ۹ دی با عنوان یک روز تاریخی یاد کرد و ادامه داد: سال ۸۸ در کشور شاهد فتنه‌ایبودیم که آثار مخربی را برای ما در کشوربه همراه داشت، اما مردم با حضور حماسی خوددر حماسه ۹ دی بساط فتنه را جمع کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر بیان داشت: مردم در این روز به دشمنان جمهوری اسلامی ایران فهماندند که برای آن‌ها حراست و حمایت از انقلاب یک اصل است، اصلی که خدشه‌ناپذیربوده و کسی نمی‌تواند به آن ضربه وارد کند.
وی ادامه داد: دشمن در آن ایام با تمام ابزار‌های خود به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامیایران بود، اما حضور حماسی مردم به آن‌ها ثابت کرد که مردم ایران همچنان انقلابیهستند و بر اساس باور و اعتقادات خود حراست از نظام جمهوری اسلامی ایران را اصلیمی‌دانند که نباید از آن دور ماند.
امامی ازاین حضور با عنوان یک بصیرت، خودآگاهی و موقعیت‌شناسی یاد و تصریح کرد: این حرکتخودجوش نشان از بیداری جامعه اسلامی ایران بر حول محور ولایت فقیه است.
وی اضافه کرد: با وحدتی که هم‌اکنون ایجاد شده، جمهوری اسلامی ایران و اسلام ناب محمدی (ص) می‌تواند به عنوان الگویی برای سایر کشور‌ها به حساب آید.
ارسال نظرات