علیزاده با تأکید بر اینکه دشمنان با حرص و ولع به موریانه‌های داخلی چشم دوخته‌اند، تصریح کرد: عده‌ای در داخل کشور انگیزه‌های شخصی، حزبی و جناحی را بر مصالح و منافع ملی رجحان داده و خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و زمینه فتنه و توطئه دشمن فراهم می‌کنند که با وجود آنان دیگر نیازی به دشمن خارجی نیست.
کد خبر: ۸۹۶۵۴۸۶
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه امام‌جمعه بخش بهمن در خطبه‌های نماز جمعه بخش بهمن گفت: دشمنان از اقدام نظامی و امنیتی علیه ایران نه‌تن‌ها به نتیجه نرسیده بلکه بعضاً از این اقدام ضربه نیز خورده‌اند.
حجت‌الاسلام علیزاده دروغ نماینده آمریکا در سازمان ملل مبنی بر ایرانی بودن موشک شلیک‌شده از سوی یمن به عربستان را نمایش تازه آمریکا علیه ایران عنوان کرد و افزود: آمریکا از هر شگردی برای منزوی کردن ایران استفاده می‌کند و این بار می‌خواهد معرفی کردن ایران به‌عنوان عامل‏ بى‏ثباتى منطقه خاورمیانه، نقشه‌های شوم خود را عملی کند.
علیزاده یادآور شد: عربستان سه سال است که با بهره‌گیری از تسلیحات آمریکا و اروپا بمب‌های خود را بر سر مردم بی‌دفاع یمن می‌ریزد، اما نماینده آمریکا با بی‌شرمی، لاشه یک موشک را نشان می‌دهد و مى‏گوید اثر انگشت ایرانى‏ها روى آن است و موشک شلیک‌شده به عربستان ایرانی است.
وی با تأکید بر اینکه دشمنان با حرص و ولع به موریانه‌های داخلی چشم دوخته‌اند، تصریح کرد: عده‌ای در داخل کشور انگیزه‌های شخصی، حزبی و جناحی را بر مصالح و منافع ملی رجحان داده و خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و زمینه فتنه و توطئه دشمن فراهم می‌کنند که با وجود آنان دیگر نیازی به دشمن خارجی نیست.
خطیب جمعه بخش بهمن نادیده گرفتن خدمات گذشته و حال نظام به بهانه زیر سؤال بردن و کوبیدن رقیبان سیاسی را خیانتی آشکار به کشور دانست و تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران تا کِی باید تاوان لجبازی، جهالت و خیانت‌های پنهان و آشکار کسانی که به دنبال منافع شخصی و حزبی خود هستند بدهد.
حجت‌الاسلام علیزاده ضمن ابراز تأسف نسبت به بی‌توجهی برخی مسئولین در رابطه با هشدار‌های مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: امروز تنها کسی که دغدغه رسیدگی به مشکلات بیکاری و قاچاق کالا، آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی را داشته و نسبت به آن هشدار می‌دهد، رهبر معظم انقلاب است که متأسفانه مسئولین را خواب گرفته و گوش شنوایی برای این دغدغه‌ها ندارند.
علیزاده با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال ۹۶ که شعار آن اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال بود، ابراز کرد: مشکلات اقتصادی و بیکاری کمر مردم را خم کرده و آنان همچنان منتظر تحقق وعده‌های دولت هستند. به گفته رهبر معظم انقلاب نمی‌توان مشکلات و گلایه‌های مردم را نادیده گرفت، لذا انتظار می‌رود مسئولین از حاشیه‌سازی پرهیز و به مشکلات مردم رسیدگی کنند
ارسال نظرات