خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری:

در برابر انتقادها جبهه گیری نکنیم

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نباید در برابر انتقاد‌هایی که بعضاً از طرف نهاد‌های مختلف کشور و مردم به طلاب می‌شود، جبهه‌گیری کرده و برخورد نامناسبی انجام شود، چراکه بعضی از این انتقاد‌ها منطقی است.
کد خبر: ۸۹۶۵۴۲۳
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
در برابر انتقادها جبهه گیری نکنیم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی در دیدار جمعی از طلاب شهرستان مراغه استان آذربایجان شرقی که در دفتر آیت الله العظمی سبحانی در قم برگزار شد، ضمن تأکید بر اهمیت اهل مطالعه بودن یک طلبه تصریح کرد: ضروری است که طلبه‌های امروز ما به بهترین نحو راهنمایی شوند که مسیر درستی را در تحصیل و دیگر زمینه‌های زندگی اتخاذ کنند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه امروزه حلقه‌های انحرافی در جامعه به وجود آمده است ادامه داد: ما در ابتدای انقلاب از شهید مطهری و امثال ایشان بهره‌مند شدیم که طلاب ما باید با اندیشه‌های این بزرگان آشنا شوند و قادر باشند پاسخگوی نیاز‌های مردم باشند.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی با تأکید بر هدف از تشکیل حوزه علمیه ابراز کرد: در ایام محرم طبیعتاً مساجد مملو از جمعیت می‌شود و مردم استقبال بی‌نظیری از مساجد می‌کنند که بحث اصلی در ایام خارج از محرم است که مردم به همان صورت در مسجد حضور پیدا کنند که این وظیفه علما و حوزه‌های علمیه است که باید عنایت ویژه‌ای به این مطلب شود.

وی ادامه داد: شهریه طلابی که از حوزه خارج می‌شوند، اگر شاغل می‌شوند و در امور فرهنگی و دینی فعالیت دارند نباید قطع‌شده و ان‌شاءالله با عنایات مقام معظم رهبری و مسئولین، شهریه طلابی که شاغل هستند و در راستای تعالی دین زحمت می‌کشند نه‌تن‌ها قطع نشود، بلکه بر آن افزوده شود.

امام‌جمعه شهرستان مراغه در پایان ضمن تشکر از حضور طلاب در این جلسه افزود: نباید در برابر انتقاد‌هایی که بعضاً از طرف نهاد‌های مختلف کشور و مردم به طلاب می‌شود جبهه‌گیری کرده و برخورد نامناسبی انجام شود، چراکه بعضی از این انتقاد‌ها منطقی است.
ارسال نظرات