خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم مطرح کرد؛

اهتمام به فعالیت‌های دانش بنیان و ثروت افزایی علمی

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: وضعیت اقتصادی کنونی چندان خوب نیست، ولی حرکت رو به جلو بوده و سیاست‌های کلی نظام توجه به فعالیت دانش بنیان است تا علم به سویی هدایت شود که ثروت‌افزا برای کشور باشد.
کد خبر: ۸۹۶۵۴۱۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
اهتمام به فعالیت‌های دانش بنیان و ثروت افزایی علمی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد جمالی با بیان اینکه ایران کشور برخورداری است اظهار کرد: این کشور دارای منابع خدادادی و انسانی فراوانی است و افراد جامعه دارای هوش بالایی هستند.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت اقتصادی کنونی چندان خوب نیست، ولی حرکت رو به جلو بوده و سیاست‌های کلی نظام دانش بنیان است تا علم به سویی هدایت شود که ثروت‌افزا برای کشور باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به مسئله ابلاغ حقوق شهروندی از سوی رئیس جمهور گفت: این مسئله به معنای این نیست که حقوق شهروندی رعایت نمی‌شده بلکه نهادینه کردن این قضیه پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به دوران بالندگی و فرزانگی انقلاب گفت: توسعه اجتماعی و حقوقی در این بخش پیگیری می‌شود. بسیاری از افراد که مشکلات حقوقی دارند به دلیل جهل به قانون است به طوری که از کانال دیگری وارد شدند و مشکل بیشتری برای خود ایجاد کرده‌اند در صورتی که اگر از کانال صحیح مراجعه می‌کردند مشکلاتشان حل می‌شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار