مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج دیر گفت: حماسه ۹ دی تجلی ولایت‌مداری ملت با بصیرت ایران بود.
کد خبر: ۸۹۶۵۴۱۲
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت الاسلام ابوالقاسم رضایی اندیشمند صبح امروز در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،  با بیان اینکه حماسه 9 دی، حماسه‌ آفرینی مردم ولایی، شریف، عاشورایی و بسیجی ایران اسلامی است اظهار داشت: حماسه 9 دی نمایش عزت و شکوه ملت ایران و هوشمندی آنان در برابر توطئه های دشمنان بود.

وی گفت: حماسه 9 دی با حضور گسترده مردم در سراسر کشور در سال 88 بر اساس احساس تکلیف دینی، بصیرت، دشمن شناسی در راستای دفاع از انقلاب اسلامی به صورت خود جوش پدید آمد.

حجت الاسلام رضایی اندیشمند با اشاره به اینکه 9 دی روز تجلی بصیرت مردم این مرز بوم بود، افزود: حماسه 9 دی روز فراموش نشدنی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیرتصریح کرد: 9 دی ایام الله است و مومنین خدا جو باید آین روز را پاس بدارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: 9 دی مولود بصیرت و غیرت دینی مردم بود که با زمان شناسی و دشمن شناسی فریب فتنه گران را نخوردند.

انتهای خبر./

ارسال نظرات