مسوول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان کرمان با بیان اینکه حماسه ۹ دی روز بصیرت افزایی و میثاق امت با ولایت است تصریح کرد: در واقع حماسه نهم دی سال ۸۸ یک یوم الله دیگر به یوم‌الله‌های نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه شد
کد خبر: ۸۹۶۵۴۰۵
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،سرهنگ احمد شمسی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حماسه ۹ دی اظهار داشت: حماسه با شکوه ۹ دی نشانه اقتدار و ایستادگی مردم در برابر دشمنان بود و این حماسه تاریخی توانست نسل جدید را با حوادث دفاع مقدس و انقلاب آشنا سازد.
وی از همه پیشکسوتان نیروهای مسلح خواست با حضور خود در روز 9 دی دوشادوش مردم استان با آرمان های نظام و رهبری بیعت کنند.
مسئول بسیج پیشکسوتان استان کرمان تصریح کرد: پیشکسوتان جهاد و شهادت استان کرمان با حضور خود در حماسه ۹ دی نشان خواهند داد که همچون سپری پولادی از آرمان های انقلاب و اعتقادات خود دفاع می کنند.

سرهنگ شمسی با اشاره به اینکه غفلت برخی افراد و همچنین زخم خوردگی از انقلاب اسلامی موجب هتک حرمت به ساحت مقدس روز عاشورا و اصل ولایت فقیه و بی احترامی به قداست انقلاب شد گفت: پیشکسوتان نیروهای مسلح مانند ملت عاشورایی ایران امسال نیز همانند سنوات گذشته در حماسه ۹ دی شرکت خواهند کرد و با حضور خود به دنبال پرچم ولایت فقیه حرکت کرده و تا پای جان برای تحقق اهداف اسلامی می ایستند.

مسیول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان کرمان با بیان اینکه حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است تصریح کرد: در واقع حماسه نهم دی سال ۸۸ یک یوم الله دیگر به یوم‌الله‌های نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه شد .
بوی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این روز بزرگ و بر اساس فرمایشات رهبرمعظم انقلاب باید این روز به گونه ای تجلیل شود که در تاریخ ایران به عنوان برگ زرینی از هوشیاری مردم ایران به ثبت برسد وآن گونه که در شان مردم است باید زمینه تجلیل از آنان فراهم شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات