با حضور فرمانده سپاه امام رضا (ع) صورت گرفت ؛

سرکشی و نظارت ستادی از حوزه و پایگاه های شهرستان فردیس

در قالب اجرای «طرح رجعت» سرکشی و نظارت ستادی از حوزه و پایگاه های شهرستان فردیس با حضور سرهنگ پاسدار لشگری فرمانده سپاه امام رضا (ع) صورت گرفت.
کد خبر: ۸۹۶۵۳۳۴
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، صبح امروز سرهنگ پاسدار لشگری فرمانده سپاه امام رضا (ع) به همراه مسئولین معاونت های بسیج مساجد و محلات و روابط عمومی ناحیه در قالب اجرای «طرح رجعت» از یک حوزه مقاومت بسیج و سه پایگاه مقاومت بسیج خواهران شهرستان فردیس سرکشی و نظارت ستادی بعمل آوردند.

جناب سرهنگ لشگری در این سرکشی و نظارت ضمن ارزیابی وضعیت عمرانی، ایمنی و تجهیزاتی و عملکردی پایگاه ها، در خصوص آمادگی فرماندهان برای ارائه برنامه های بومی و محلی سال 97تاکید داشتند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) به هدف والای حضرت امام خمینی(ره) برای تشکیلی نهاد مقدس بسیج اشاره و اظهار داشت: حضرت امام(ره) می‌دانست که ابر قدرت‌ها بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی، کشور ایران را به حال خودش رها نمی‌کنند.

وی افزود: حضرت امام(ره) بسیج عمومی را تشکیل داد و تمام‌معادلات ابر قدرت‌ها را بهم زد و سفارش همیشگی این شخصیت برجسته جهان اسلام این بود که بسیج جهان‌اسلام را شکل دهید تا مسلمانان سرور و آقای جهان باشند.

ایشان عمده هدف خود را از حضور در پایگاه ها ، آشنایی چهره به چهره با فرماندهان و هم چنین تقدیر و تشکر از زحمات ایشان عنوان نمود و از طرفی احصاء مشکلات و مسائل پایگاه ها را نیز جزء اهداف سرکشی ها بیان نمود.

لازم به ذکر است حوزه 318 حضرت فاطمه الزهراء(س) و پایگاهای شهيده نسرين افضل ،ريحانه الرسول و شهیده صدره آرام مورد بازدید قرار گرفتند.

 
خبرنگار بسیجی: مختاری
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار